• AnnaL72

Vad fick ni för resultat KUB?

Hej!
    Jag är 42 år och fick resultatet 1/2 på KUB-testet i torsdags. Nackspalten var 2,7 mm men mina blodvärden var riktigt urusla. För mig låter 1/41 bra. Vänd på det och se så som 40 friska barn och eventuellt 1 barn med en möjlig kromosomavvikelse.
    Mina odds är katastrofala - 1 friskt barn och 1 med eventuell kromosomfel.

Minns du dina blodvärden?

Lycka till med allt!

• AnnaL72

Xemma; Det ska inte stå ? utan jag gjorde ett hjärta! Min telefon dom spökar.

Jag går här hemma och väntar på brev; inget brev = negativa svar. Fy vilken plåga detta är.

• AnnaL72

Xemma; Det ska inte stå ? utan jag gjorde ett hjärta! Min telefon dom spökar.

Jag går här hemma och väntar på brev; inget brev = negativa svar. Fy vilken plåga detta är.

• AnnaL72

Calendula ; ja, jag har läst dessa vackra solskenshistorier och det värmer i hjärtat för de som det faktiskt gått bra för trots dåliga resultat. Tack för ditt peppande inlägg, suger åt mig allt jag kan just nu.

Jag har dock aldrig läst om någon som haft så otroligt dåliga blodvärden som jag. Har försökt finna något här på nätet men det jag hittar är inte ens i närheten av mina dåliga resultat.

• AnnaL72

Hade väldigt högt beta-hCG; 349 samt väldigt lågt papp-A ; 0,2. Detta tillsammans är en tydlig indikation på trisomi 21. Har aldrig hört eller sett någon med de värdena och det hade inte hon som tog testet heller.

Det skrämde mig!

Svar på tråden Vad fick ni för resultat KUB?