IVF Linköping höst 2014 fler?
Hej jag på började min sprutstart i söndags har du kommit igång med behandlingen ?
Hej jag på började min sprutstart i söndags har du kommit igång med behandlingen ?
Har med hört att sprayen kan va jobbig men skönt att du inte känt nått håller tummarna för att de kommer fortsätta så .
De går bra här ska till sjukhuset imorgon och lämna blodprov sen på ett nytt ul på måndag och senare på dagen ska kliniken ringa och jag hoppas dom kan säga en dag för äggplock !! Dagarna känns så långa när man håller på med detta upplever du de så med ?
Förra ul såg man 13 äggblåsor så de blir spännande på måndag har ökat gonal f med så de är super spännande .
Hur länge ska du spraya ?
Miserabel va spännande är de jobbigt att spraya ? Jag va orolig att jag skulle få göra de så när jag fick korta blev ja super glad
Leandra va spännande känner du nått ?????
Då har du ett spännande möte imorgon jag håller tummarna stenhårt för dig !!! De kommer säkert gå hur bra som helst!
För mig gick de inge bra på ul idag heller blåsorna växer knappt ett av 13 har växt mer men dom andra ligger kvar på samma . Så jag får vänta på samtal imorgon på att kliniken ska ringa jag hoppas att dom kommer höja dosen så kanske de börjar hända nått de är ju så frustrerande tror att jag håller på att bli galen ! Jag hoppas inte att dom säger att vi för avbryta för denna gången men man vet aldrig lika bra att va beredd på allt känns de som !
Åhhhhh leandra va härligt va glad jag blir håller tummarna att plusset stannar !!!!stort grattis och du får hålla mig uppdaterad !!!!
Miserabel va på ul idag och två av mina största dom ända två som faktiskt växt har försvunnit läkaren trodde att jag hade ägglossat men hur är de möjligt de ör helt sjukt och jag känner mig helt tom och helt förstörd !! Kliniken ringer i eftermiddag så för se vad dom säger men jag tror att dom kommer lägga ner för denna månaden och kanske testa att. Spraya nästa gång först ! Hur länge måste man vänta tills man kan börja igen ?
Och detta räknas väl ändå inte som ett försök ??? När inte äns äggplock blivit
Miserabel hur går de för dig???
Och leandra hur känns det ? : )
Jag ruvar nu på ett två dagars och är på rd 5 känner absolut ingenting bara super ömma bröst men det har jag haft sen mitten av behandlingen . Vi hade 17 äggblåsor och de resulterade i tio ägg alla va i topp kvalité så de kö ses riktigt skönt men man vill ju gärna att det ska funka nuuu
Miserabel va spännande att du snart är ruvare igen håller tummarna att det går vägen !!!
Jag är idag på rd 15 och testade positivt gravid 2-3 veckor !!!!! Kan inte fatta att de står så och kommer nog inte fatta de förens man har första vul ! Men min riktiga testdag är på måndag så ska ta ett till då och hoppas att de strål likadant !!
Miserabel åh va härligt !! Detta måste va guldägget!!! Berätta hur de har gått sen idag ! : )
Miserable hur gick de sen ????????
Åh va roligt stort grattis !!!!! Jag är i vecka 10 och lyckades på första ivf försöket . Hade vul förra veckan de är en magisk känsla måtte de gå bra för oss nu !!!!! Har vart på hälsosamtal förra veckan med och har inskrivning 28/4 ! Hur mår du ??
Jag har inte många symptom är sjukt trött så sover väldigt mycket och är trög i magen och ömma bröst de är nog typ de så inget illamående som tur är !!