• bellis84

Flera försök med Pergotime fortfarande neg...

Hej tjejer! Har kört pergotime 5 kurer, är inne på 6e nu. Känner mig också deppig, känns som att det aldrig kommer funka. Ska få några försök till, sen blir det kö till IVF

• bellis84

Jag tar bara en halv tablett, har haft 2 st äggblåsor då. På en hel tablett fick jag 4 st äggblåsor. Men inget plus än!

Lycka till tjejer! Skönt att det är fler i samma sits!

• bellis84

Gweny!

Ja, det var inget som helst fel på mannen, skönt! Har ni funderat över IVF?

• bellis84

Gweny,

Går också på Sahlgrenska, hoppas att det blir IVF om inte pergotime funkar. Men har också hört om långa väntetider... Blir så frustrerad över att tider bara går...
    Trivs annars jätte bra på Sahlgrenska, mycket trevlig personal!

• bellis84

Hur går det för er?
    Jag var på ul igår, hade en äggblåsa på 14 mm. Inväntar ägglossning nu. Jag får 2 pergotime kurer till sen hamnar jag i kö för sprutor. Tydligen ett mellan-steg innan IVF

• bellis84

Hej tjejer!
    Jag fick göra spolning under min utredning innan jag fick börja med pergotime.
    Nu har äl varit och väntan inför BIM är så lång...

• bellis84

Hur gör ni kring BIM, testar ni er eller inväntar ni mens? Jag försöker vänta o tyvärr kommer ju mensen varenda gång. Hur orkar ni kämpa på?
    Tycker att det är så tungt.. Längtar så efter att få ett plus. Kram!

• bellis84

Miala90

Ok, hur länge har ni försökt? Har försökt i snart 4 år, men gjort en magoperation för att gå ner i vikt. 50 kg senare har jag fortfarande inte blivit gravid.

• bellis84

Tufft med PCO, har inte det själv men förstått det som att det kan påverka fertiliteten? Rätta mig om jag har fel.
    Undrar hur mycket psyket spelar in i barnlöshet? Är så rädd att jag aldrig blir med barn. Har ju hört talas om folk som adopterat för att sedan bli gravida. Vad tror ni?

• bellis84

Vi får peppa varandra!
    Är skönt att ha lite stöttning av andra i samma sits.

Jag inväntar mensen, ska komma på lördag.
    Har kört 5 kurer, men fick för många äggblåsor 2 gånger.

Kämpa på!

• bellis84

Jaha, fick min mens nu... 2 dagar för tidigt till och med. Blir så ledsen...

Svar på tråden Flera försök med Pergotime fortfarande neg...