BF inom två månader
Väntar mitt andra barn och är gravid i vecka 36. Börjar bli smått nervös eftersom min första förlossning var lätt. BF är 10/10. Någon som känner för att skriva av sig och följa varandras resa mot förlossningen..?!
Väntar mitt andra barn och är gravid i vecka 36. Börjar bli smått nervös eftersom min första förlossning var lätt. BF är 10/10. Någon som känner för att skriva av sig och följa varandras resa mot förlossningen..?!
Stort grattis Pernilla! Har följt dig och Jessica några dagar i DNA tråd. Hade bf 10 okt men inget på g ännu.
Njut av ert underverk,
Åh vad GLAD jag blir för er skull. Äntligen är han hos er.. Men samtidigt så avundsjuk, så klart. Här händer ingenting. Och herregud vad snabbt förlossningen gick och saknar att allt gick bra. Vill höra allt sen. Reaktioner mm.
Jag får förhoppningsvis en hinnsvepning på måndag om inte bebisen kommit innan.
Njut nu och mys massor.. Åh, så gosig han är.
Kram och grattis igen.
Nu är han här , lille Charlie :)
Det var latensfasen 13.30
Riktiga värkar 21.00
Krystvärkar 01.00
Föddes 01.22
Allt gick bra o vi mår bra
Ha inte sovit något än så ska blunda nu :) vi hörs lite senare. Hoppas du mår brA?! Kram
(Hinnsvepning is the shit) ;)
Någon mer som läser utan att lämna ett spår bf den 10/10 du också? Då är det 6 dagars övertid idag för dig med..
Jag försöker vara glad om dagarna nu, har nog gett upp. Bebisen kommer ju ändå snart
Stort grattis Pernilla! Har följt dig och Jessica några dagar i DNA tråd. Hade bf 10 okt men inget på g ännu.
Njut av ert underverk,
Jag hoppas så klart att det kommer igång snart men skulle inte tro det. Gick över 12 dagar med nr 1. Men en kompis Sa att den tiden kan halveras när det är andra graviditeten. Så det hoppas jag på idag
Får se hur jag ska tänka imorgon.
Nu är han här , lille Charlie :)
Det var latensfasen 13.30
Riktiga värkar 21.00
Krystvärkar 01.00
Föddes 01.22
Allt gick bra o vi mår bra
Ha inte sovit något än så ska blunda nu :) vi hörs lite senare. Hoppas du mår brA?! Kram
(Hinnsvepning is the shit) ;)
Kämpa på Ni som inte har fått än, snart är det Er tur!
Håller tummarna att det blir idag
Jag hoppas så klart att det kommer igång snart men skulle inte tro det. Gick över 12 dagar med nr 1. Men en kompis Sa att den tiden kan halveras när det är andra graviditeten. Så det hoppas jag på idag
Får se hur jag ska tänka imorgon.
Håller tummarna att det blir idag
Och stort tack till alla :))
Sicken sötnos du har fått. Stort grattis ????