• Anonym (dejt)

Hon ramlade men förnekade detta.

Igår träffade jag en tjej jag har pratat med på en dejtingsajt under två månader. Hade sett fram emot dejten länge och jag kände mig ganska nervös. Vi satte oss på ett café vilket var lokaliserat på en ganska så hög höjd. På uteserveringen valde vi att sitta. Hon satte sig på en av stolarna och jag satte mig framför henne. Problemet var att precis bredvid henne började ett dike som hade en ganska så bred sluttning. Som sydd fanns ett jävla rep. Vet inte riktigt hur caféägarna tänkte att repet skulle fungera som skydd. Hur som helst..När vi skulle resa oss upp så vek sig hennes klack så hon ramlade åt sidan. Repet som skulle fungera som "skydd" tog inte emot henne så hon trillade över och rullade ner för diket några meter. Jag blev helt ställd och bara stod där. En av servitriserna såg detta och greps av panik. Hon sprang fram till min dejt, men innan servitrisen ens kommit fram till min dejt så hann min dejt resa sig upp. "oj oj hur gick det" sa servitören.  Min dejt svarade då "ne men jag brukar vilja gå upp på detta sett, jag ville hamna här"...nått sånt sa hon. Sen gick vi och vi sa ingenting om detta. Jag sa sen "fick du ont", men hon sa "ne vadå jag ramlade inte jag ville hamna där". Jag är väldigt förvirrad. Vi har inte hört av oss till varandra på hela dagen. Vad ska jag göra? Det känns pinsamt. 

• Svar på tråden Hon ramlade men förnekade detta.
  • MxysPtlk

Då har vi alltså ramla-Ts, bajsa-TS, kissa-TS... Vilka fler? Är alla/några samma person? The plot thickens...

• Anonym
    Påven Johanna skrev 2014-09-09 13:57:51 följande:
    Jag har inga länkar sparade. Jag googlade på "min dejt ramlade".

Hur så? Tror du att jag har ett litet schysst stalker-bibliotek med trådar startade av diverse individer här på Familjeliv? Jag har Google och bra minne.
    Åh, har du google, nu blir jag lite avundsjuk.

Lite märklig hang up TS har, fast jag föredrar trådar om dejter som ramlar framför kisstrådarna som dyker upp med jämna mellanrum.
  • Ballongmutt

Hej TS.

Hur kommer du på allt detta? Vad har du för märklig fantasi? Har du rökt ngt?

• Aikido
    Anonym skrev 2014-09-09 14:27:17 följande:
    Åh, har du google, nu blir jag lite avundsjuk.

Lite märklig hang up TS har, fast jag föredrar trådar om dejter som ramlar framför kisstrådarna som dyker upp med jämna mellanrum.
    Det finns hjälp att få:
    lmgtfy.com/
  • Anonym (?)

Ehhh okej? Vad i helvete är det här för tråd?

• Anonym
    Aikido skrev 2014-09-09 14:31:03 följande:
    Det finns hjälp att få:
    lmgtfy.com/
    Nämen vad gulligt av dig, men jag är fullt kapabel till att googla själv Katt
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-09 14:32:39 följande:
    Nämen vad gulligt av dig, men jag är fullt kapabel till att googla själv Katt
    Men varför blir du avundsjuk om du redan kan? Äpple
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-09 15:24:04 följande:
    Men varför blir du avundsjuk om du redan kan? Äpple
    För att google inte är mitt GråterGråter
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-09 16:43:49 följande:
    För att google inte är mitt GråterGråter
    Nalle
  • Anonym (C)
    MxysPtlk skrev 2014-09-09 14:24:11 följande:

Då har vi alltså ramla-Ts, bajsa-TS, kissa-TS... Vilka fler? Är alla/några samma person? The plot thickens...

Glöm inte hon som frågar om förkylningar/att snyta sig med jämna mellanrum. Heter Lizette..någonting.
  • Anonym (Oj)
    Hahhahah!
  • Anonym (ramla)

Ts har väl precis lärt sig ordet och vill använda det så ofta som möjligt ;)

• MxysPtlk

Och så har vi den mycket oroliga unga gravida tjejen som startar trådar om sin oro kring saker hon svalt. (plastbit mm)

• Anonym

Vad sade din Svärfar om detta?

Svar på tråden Hon ramlade men förnekade detta.