• Anonym (Wonderwoman)

Killar, varför vill ni alltid se fittan?!

Min fråga till er killar är alltså, varför vill ni alltid se fittan?! Alltså typ sära på ens ben o sen stirra rakt ner på den.. Samma sak gäller när ni vill ha bilder skickade till er, på fittan. Kan det verkligen vara så najs?!
    Jag tycker inte att en fitta, mussla, mus, call it what u wanna call it är speciellt vacker, i vissa fall även ganska äcklig.....

Det här är bara vad jag har varit med om och det sker i regel alltid när jag har haft sex med någon...
    Explain please....

• Svar på tråden Killar, varför vill ni alltid se fittan?!
  • Maltemånsson

Det är ju inte den som är det mest särskiljande kvinnor emellan, bröst och rumpor kan ju ha betydligt mer versatila utseenden och former. Det är sällan man får en chock hur det ser ut. Men det är ju väldigt sensuellt och sexigt - speciellt med lite särade ben som blottar lite mer.  

Så, estetiskt och uppseendeväckande? Nja...  Erotiskt och upphetsande? JA!

• Hårfagre

Fittor är både vackra och upphetsande att se. Vi är ju programmerade på det viset. Bäst är såklart när man sedan får gå ned på kvinnan och smaka av fittan, mumsfilibabba ;)

• Haskel

För att det är vackert, fint, och upphetsande.

Ingen fitta är den andra lik, men alla är lika vackra. 

Men förutom att det är trevligt och fint att se på, så är det något intimt som delas. En bild på underlivet visar på förtroende. Det visar även att kvinnan är nyfiken och har en vilja att träffas och ha något intimt tillsammans. 

• Jocce
    Jocce skrev 2014-09-09 20:27:10 följande:

Har inte läst alla svar, men i mitt fall är det helt enkelt eftersom fittan är det absolut vackraste som finns på jorden :)

Har ända sedan tonåren varit smått besatt av just fittor - helst naturliga, alltså orakade!!!

För att vara lite mer precis,

Ja, varför kan det vara att vi är så fascinerade av fittan? Kan ha med den manliga sexdriften att göra, med fortplantningen där fittan liksom är själva symbolen för vad man är ute efter... Det är ju fittan man vill in i, så klart framförallt med kuken, men även tungan och fingrar eller vad som helst går bra... Tungan ute
  • Kolibri12
    MrMom skrev 2014-09-09 20:03:50 följande:
    Och det är mycket roligare att få en sån bild, om det sker i syftet att kåta upp. :)

Jag tar gärna emot alla bidrag. . :D
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
    Jag syftade i första hand på visning irl, det TS skriver precis i början, det känns sexigt..

Förvåningen är inte stor
  • MrMom
    Kolibri12 skrev 2014-09-09 22:06:45 följande:

Jag syftade i första hand på visning irl, det TS skriver precis i början, det känns sexigt..

Förvåningen är inte stor

Det går bra irl med ;)
  • Kolibri12
    MrMom skrev 2014-09-09 22:14:52 följande:
    Det går bra irl med ;)
    Vilken flexibilitet
  • Anonym (abra)

för den är sensuell..Vacker.. Ingen fitta den andra lik..
    Den är rosa,våt, blänkande, längtar efter beröring och hungrig efter..  Tunga.. Fingrar.. Kuk...
    Den smakar gudomligt ibland.. Nån gång ibland kan man få en åktur utöver det vanliga..

• MrMom
    Kolibri12 skrev 2014-09-09 22:20:24 följande:

Vilken flexibilitet

Jag försöker att vara så flexibel jag kan ;)
  • Anonym (Killroy)

Tror jag inte alltid vill se den, fast gillar ju den. Skönast att se er med underkläder, bikini det är mer erotiskt sexigt än den nakna fittan. Den vill man nog mest se naken då det är dags att få känna, smaka på den.

Inte skulle jag vara direkt intresserad av att få nån bild på fittan med någon tjej jag varit med.

Angående bilder i mobil eller cam, så kan andra program spela in vad som visas på skärmen, eller så finns det dom som tar bilder med en annan kamera eller liknande på skärmen till telefonen/datorn.

Svar på tråden Killar, varför vill ni alltid se fittan?!