• Juliasara

Vul vecka 8

Hej
    Det är så här att jag var på vul igår, vecka 8(7+3). Läkaren såg
    Bara fostersäck, dom han tyckte var litet i storleken, och inget foster
    Han ryckte det såg ut som vecka 4-5 men jag är säkert på min beräkning
    Då jag har fått positiv gravtest 18/8 o första dagen på sista mensen var 18/7
    Han trodde att detta är ett missfall o att fostret slutat växa vid vecka 4-5
    Nu är jag helt förstörd. Har fått tid för vul på tisdag men kommer att dö av väntan.
    Har någon varit med om liknande o hur gick det

• Svar på tråden Vul vecka 8
  • Juliasara

Jag vet inte om ja vågar hoppas på något. För min såg dem bara fostersäck, som dessutom var för liten för att vara vecka 7+3.

Det suger ja. Man blir helt förstörd.

Jag håller tummarna för dej!

Vilken vecka är du i

• Alexandraljungdahl
    Juliasara skrev 2014-09-14 15:31:39 följande:

Jag vet inte om ja vågar hoppas på något. För min såg dem bara fostersäck, som dessutom var för liten för att vara vecka 7+3.

Det suger ja. Man blir helt förstörd.

Jag håller tummarna för dej!

Vilken vecka är du i

Idag är jag i vecka 6+5 och i tisdags va jag då i vecka 6+0. Dom såg inget. Och det har ju kommit klumpar för mig så vi får se. Att gå i denna ovissheten också är jobbig.
  • Juliasara

Ovissheten är jobbig ja, man vill få det bekräftad så att man kan acceptera det o gå vidare.

Jag oroar mej mkt för hur själva "missfallet" ska gå o när det ska va över för varje dag känns som en evighet för mig.

Jag sj har inte haft blödningar förutom en pytte liten som bara var nån drippe rosa på pappret men däremot har jag haft bruna o ljusbruna flytningar i över en vecka men inte varje dag, det var anledningen till att jag gjorde vul...

Har du haft kraftiga blödningar/ smärta?

• Alexandraljungdahl
    Juliasara skrev 2014-09-14 19:35:28 följande:

Ovissheten är jobbig ja, man vill få det bekräftad så att man kan acceptera det o gå vidare.

Jag oroar mej mkt för hur själva "missfallet" ska gå o när det ska va över för varje dag känns som en evighet för mig.

Jag sj har inte haft blödningar förutom en pytte liten som bara var nån drippe rosa på pappret men däremot har jag haft bruna o ljusbruna flytningar i över en vecka men inte varje dag, det var anledningen till att jag gjorde vul...

Har du haft kraftiga blödningar/ smärta?

Har haft blödning. Typ som en mens blödning men ingen smärta. Är bara och vönta och se vad dom säger på tisdag.
  • Juliasara

Ja presic, hoppas på ett mirakel annars får man acceptera o gå vidare. Håller tummarna för dej me

• Alexandraljungdahl
    Juliasara skrev 2014-09-14 23:16:16 följande:

Ja presic, hoppas på ett mirakel annars får man acceptera o gå vidare. Håller tummarna för dej me

Ja precis. Svårt att gå vidare när man inte vet till 100%. Jag har försökt men har alltid känt lite hopp och gör det fortfarande. Kommer förmodligen bli besviken :/
  • Juliasara

Jag har tydligen druvbörd o ska in på skrapning på fredag. Kan bara inte fatta att det händer.

• Alexandraljungdahl
    Juliasara skrev 2014-09-16 14:32:18 följande:

Jag har tydligen druvbörd o ska in på skrapning på fredag. Kan bara inte fatta att det händer.

För mig va det missfall. Det gör ont och jag fattar inte heller ännu.
  • Juliasara

Styrke kramar till dej. Bättre lycka nästa gång

• Alexandraljungdahl
    Juliasara skrev 2014-09-16 17:44:25 följande:

Styrke kramar till dej. Bättre lycka nästa gång

Tack <3 du med. Nästa gång är det vår tur
  • Bullen11

Hej! 

Känner så väl igen mig! Var på VUL idag och borde vara i v.7+4 idag (var på VUL för några veckor sedan och blev då daterad till v.5+0 då såg man hinnsäck och ev gulekroppen). Idag fanns allt där men inget foster.... =( 

Har fått en tid på måndag på en annan mottagning, får se vad de säger....

• Bullen11

Har läst om solskenshistorier också där de inte sett något i v.8 och sedan en vecka senare har allt sett bra ut! Men vågar inte hoppas...

• Juliasara

Hoppas att det går bra för dej

• Bullen11

Det gjorde det inte, tar cytotec-tabletter idag och än så länge har de fungerat ganska smidigt - inte allt för ont och inte allt för mycket blod.

Hoppas bara det är över snart så vi kan försöka igen!

Svar på tråden Vul vecka 8