Inlägg från: Anonym (Miss Li) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Miss Li)

Bdsm tråden

En samlingstråd för oss som fantiserar om, utövar, eller är allmänt nyfikna på bdsm i alla dess former! Berätta din historia eller ställ dina frågor här!

Jag själv är en kvinna på 26 år som hyfsat nyligen börjat utöva bdsm i mitt 4 år långa förhållande. Har alltid varit en sucker för hårdare tag och har länge fantiserat om kedjor, rep, att bli dominerad fysiskt och psykiskt helst även utanför sovrummet som en del i vardagen.

Vem är du?
  • Svar på tråden Bdsm tråden
  • Anonym (Miss Li)

Håller med ovanstående talare om att tillit är a och o. Att man pratar med varandra och inte låter någonting gå över styr eller att man går med på saker man egentligen inte vill.

Till din fråga "Grön" så verkar det ju ändå som att du och ditt X haft en del bdsm inspirerat sex tidigare, så antagligen är det väl det han vill tillbaka till +/- lite extra kanske. Ett sexuellt förhållande helt enkelt. Eftersom det är han som tagit initiativet så hade jag nog bara låtit saker och ting go with the flow. Prata om vad han/du/ni tänkt er få ut av relationen och bestäm därefter vad det är ni båda vill ha, tänder på osv.

Bdsm är ett väldigt brett ämne och kan innefatta hur mycket saker som helst, ni kanske tänder på helt olika saker. Så - komunicera!

• Anonym (Miss Li)
    krillesthlm skrev 2014-09-10 21:44:03 följande:

att få ge rep,pisk,smisk är trevligt om båda njuter av det...

oh my. Du är då med överrallt. Mr Ordningsvakt.
  • Anonym (Miss Li)

Absolut. Det var tanken med tråden. Fint att prata med dig på två olika forum samtidigt.

Har tyvärr inga erfarenheter av rep ännu, men resten är jag benägen att hålla med dig om.

Svar på tråden Bdsm tråden