Inlägg från: Anonym (GS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (GS)

Bdsm tråden

livserfaren skrev 2014-09-19 21:24:22 följande:

F

Beundrar dig fattar inte att du kan ha koll på alla trådar vet att du har en egen superpopolär tråd som jag inte är intresserad av, men du är ju inne på så många andra trådar också, var inte alls intresserad av dig, trodde nog att du såg annorlunda ut en vad jag trodde, men ack så fel jag hade, du är ju jättehet, förstår dina beundrare, ha en härligt trevlig kväll.kram
    Är du full igen?
  • Anonym (GS)
    livserfaren skrev 2014-09-20 09:21:50 följande:
    Åh min lilla beundrare, vad trevligt när du skriver till mig, nej jag är inte full jag är kåt, ifall du vill veta
    Sluta slemma i denna tråden tack. Håll dig till runktråden.
  • Anonym (GS)
    Anonym (grön) skrev 2014-09-21 17:45:03 följande:

Hade min första session igår natt. Inte med exet dock, han drog sig ur dagen efter. Hittade en äldre man på Darkside. 

Jag är väldigt nöjd. Vi hade dessutom en åskådare i form av en väninna. 
    Jag fick inte säga till om nåt, han var helt omöjlig att rubba och hade den största kuk jag haft. Är helt öm och röd och slut i kroppen idag men kan inte vänta tills nästa gång vi ses. Då hoppas jag att han binder mig. 

Redan vid ordet "session" hade jag torkat ihop totalt, det är väl inget jävla jobb?
  • Anonym (GS)
    Anonym (grön) skrev 2014-09-21 21:09:36 följande:
    Skriver inte för din våthets skull.

Har du ett bättre ord?
    Det är inget jag vill kalla knull eller ligg eftersom det är så mycket mer. 
    Brukar kalla det sex?
Svar på tråden Bdsm tråden