• Alexi

Varför blir folk ofrivilligt anonyma?

Helt plötsligt är det jättemånga som blir anonyma (utan någon signatur inom parentes) på forumet utan att vilja det. Det är ju idiotiskt med en massa "anonym" som gör inlägg. Vad har hänt och varför åtgärdas det inte?

• Svar på tråden Varför blir folk ofrivilligt anonyma?
  • Lilla räven

När du skrivet ett inlägg måste du klicka i antingen anonym eller din signatur. Glömmer du detta blir du automatiskt anonym. Inget är förkryssat och du får inte upp någon pop-up när du trycker på skicka.
    Skitdumt! Jag stör mig som fan på den!

• sportpappa

Jag har sagt till supporten på Familjeliv att jag vill ha tillbaks den gamla funktionen där man inte kunde skicka inlägget utan att första välja vem man ska posta som. Det blir så både när man startar nya trådar och skriver i befintliga trådar där man kan välja att vara anonym.

Svaret från FL var att det är så det fungerar nu, men de skulle skicka frågan vidare...det betyder oftast att inget kommer att hända förrän de får in fler klagomål om samma sak.
    Om ni vill få till en ändring så bomba supporten och admins med önskemål om att ändra tillbaks till hur det fungerade tidigare.

• Forumvärd

Hej hej!

Jag ska höra mig för om det går att göra något åt funktionen. Personligen så tycker jag att det var smidigare med popup. Jag ser i forumet att det är många som blir anonyma utan att de önskat det.

Ha det gott
    Charlotte

• Alexi
    Forumvärd skrev 2014-09-11 09:31:02 följande:

Hej hej!

Jag ska höra mig för om det går att göra något åt funktionen. Personligen så tycker jag att det var smidigare med popup. Jag ser i forumet att det är många som blir anonyma utan att de önskat det.

Ha det gott
    Charlotte

Hur går det?
  • Forumvärd

Hej hej!

Fick meddelande om att den buggen ska vara åtgärdad nu
    Märker ni att det inte fungerar i någon tråd så länka i den här tråden.

• Gweny

Bra dem fixar det, för verkligen jätteirriterande när det blir så.

• sportpappa

Bugg? Svaret jag fick när jag bad om att få det fixat var att det var så det fungerade nu för tiden på FL.

Jag är i alla fall tacksam för att det åtgärdades.

Svar på tråden Varför blir folk ofrivilligt anonyma?