Runka till porr vid IVF?
Jag har foton på snygga kvinnliga kollegor i min mobil som jag tagit i smyg som jag använde då det inte fanns nån porr på vår klinik.
Jag har foton på snygga kvinnliga kollegor i min mobil som jag tagit i smyg som jag använde då det inte fanns nån porr på vår klinik.
(Kille) jag hoppas verkligen detta enbart var för att provocera. Det där var inte ok, med eller utan Ivf.
(Kille) skämtar du? Ta en bild på den kvinna du älskar isf. Ta en bild på en random kvinna på nätet eller fantisera. Men att smugfota kollegor och onanera till är otrolig creepy och väldig, väldig nedvärderande mot din fru:flickvän.
Om ni inte har det så bra, varför i all sin dar gör ni Ivf?
Menar inte att vara otrevlig så men undrar faktiskt.
Sen så finns det ju hur många snygga tjejer som helst på nätet, är ju bara googla. Du har väl en smartphone?
Men DU vet om det. Och OM det kommer fram så fatta hur sårande det skulle vara.
Sen är ju frågan, tycker du även otrohet är ok så länge tjejen inte vet. Du menar ju på "att det man inte vet, mår man inte dåligt av"
(Kille) mitt råd är faktiskt att ni ska vänta ett tag. Ett förhållande blir väldigt sällan bättre av barn, hur efterlängtat det än må vara. Är sexlivet dåligt nu så kan jag nästan garantera att det kommer bli obefintligt sen.
Att skaffa barn in i ett förhållande som redan är knakigt är inte rättvist mot någon av er.
Fast det är ju poängen. De tjejerna har du en riktig kontakt med. De är verkliga och därav inte alls ok. Visst om du var singel (fast utan foto då), men du är inte singel.
Att du varit otrogen förvånar mig inte det minsta. Du låter mer och mer ego. DU känner för att skaffa barn så därför gör du det. Skit i hur det går med frun. Skot i om ni separerar. Skit i om det drabbar barnet. Bara DU får ett barn...eller?
Ja det finns massa barn med separerade föräldrar. Men de flesta har nog iaf tänkt att det inte skulle vara så från början eller "råkat" bli på smällen.
(Kille) så två fel gör det rätt menar du? Antingen förlåter man och går vidare eller så separerar man. Inte konstigt att ert förhållande är så infekterat.
Vad är det som är osjälviskt med att skaffa ett barn? Barnet finns inte än och tackar inte i förväg för att det fick komma till värden. Om man dessutom inte har som grund att ge barnet de bästa förutsättningarna så är det väl ändå bara av egoistiska skäl. Vilket fö barnskaffande är i stor grad. Dock kompenserat med viljan att ge barnet det bästa.
Om du och mamman var bästa vänner och vet med er att ni kommer vara lika bundis efter en separation så är det väl bra. Men inget av det jag läst tyder på det.
Ja, och att er relation inte verkar särskilt bra. Den kommer nog inte bli bättre med ett barn i bilden.
Jag skrev tidigare att det givetvis finns många barn med separerade eller ja, ensamstående föräldrar. Men de flesta har nog från start iaf haft som mening att hålla ihop eller kanske att de råkat bli på smällen tex och gör det bästa av situationen. Tror knappast de med en otrogen andra hälft tyckt det var optimalt för barnet men då är det ju redan försent.
Att ensam skaffa barn är också en annan sak. Eller om två personer som är vänner gör det.
Men att med flit ta in en barn i en dålig relation tycker jag är mindre ok.
Sen blir jag extra irriterad eftersom att du inte verkar ha riktigt bra moraliska gränser.
Jag undrar ärligt hur mycket din fru faktiskt vet om av dina tankar och handlingar.
Om hon nu mot all förmodan vet allt. Tycker samma som du och ni tror er (helt ärligt) kan ha en bra relation även om ni går isär. Dvs liknande att ni är två vänner som båda vill ha barn...ja, låt gå för det.
Men det gör det lik förbannat inte ok att smygfota sina kollegor.
(Kille) du fattar inte och kommer aldrig göra det heller. Jag ger upp!