Vi klarar det inte längre!
Hej, jag heter Kristina och är mamma till 3 barn. Två ungdomar, en flicka på 16 år, en pojke på 14 år och en till liten pojke på 7 år.Min dotter är min stolthet, bra betyg, omtänksam och har en utmärkt framtid framför sig.
Min yngsta son är en liten ängel och gör aldrig en fluga förnär.
Men när de kommer till min son på 14år, han har vi tyvärr inte lyckats uppfostra med tanke på hur hans uppförande med åren sänkts till sin lägsta punkt.
Han har adhd och är ideal bilden på ett problembarn. han bryr sig knappast om skolan, han slår och kränker sina syskon och dessutom visar ingen respekt för varken mig som mamma eller pappan.
Vi ger honom allt han begär men tydligen är det inte tillräckligt.
Han äter mer på 3h än vad vi dem resterande i familjen äter på en hel dag.
Vi har i flera år pratat med socialtjänsten och han går nu på tabletter och åker på B.U.P samtal på sjukhuset någon gång i månaden.
Men det hjälper ej, vi ser ingen framgång i hans utveckling.
Jag, min man och våra två andra barn klarar det inte längre. Vi vet inte vad vi ska göra.
Man kan inte prata med honom, inte visa honom vad som är rätt och vad som är fel. Han är i sin egna värld där han är dominant. Och vi i familjen har fått nog.
Vi har väldiga problem med ekonomin p.g.a honom med.
Något tips på vad man kan göra, vi kan inte uppfostra honom på rätt väg längre, det är omöjligt.