• Anonym (vän)

bästa vän sex med mamma...

Hur hade du reagerat om du ser att din bästa vän har sex med din mamma?

När du svarar, svara gärna om du är en man eller kvinna. 

Jag (en man) hade nog slagit honom. 

• Svar på tråden bästa vän sex med mamma...
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (vän) skrev 2014-09-12 20:29:23 följande:

Hur hade du reagerat om du ser att din bästa vän har sex med din mamma?

När du svarar, svara gärna om du är en man eller kvinna. 

Jag (en man) hade nog slagit honom. 

Skulle bli extremt äcklad.. Min bästa vän är som en familjemedlem och hade nog undrar vad fan dom gör & sen dragit tills jag smält de. Sen pratar med båda.
  • hännrick

En del av mig protesterar våldsamt mot den bilden men jag när jag tänker efter lite så tystnar protesterna något.

Mamma är ju inte mer än människa, är hon singel och har sexlusten i behåll så är det klart vill ha sex. Att bland alla tillgängliga män välja just min polare som älskare inte så schysst av henne, men det är egentligen inte något jag har med att göra. När det gäller kompisen så är det lite värre. Att han är kåt är inte så mycket att orda om men välja min morsa att hoppa i säng med är respektlöst som fan och kan ställa till stora problem för vår fortsatta vänskap, men det beror till viss del på vem av dem som varit drivande och tagit initiativet.

Har polaren jagat morsan i säng så hade jag nog avslutat vänskapen, så gör man bara inte, men om det visar sig att min välbevarade morsa ligger bakom det hela så skulla jag kanske kunna förstå och acceptera att min kåta men oerfarne kompis inte kunde motstå en lysten kvinnas inviter trots att kvinnan i fråga var min mor. Det skulle dock ta ett bra tag innan vår vänskap återhämtat sig, om den nånsin gör det.

• Anonym (Adam)

Hm jag vet inte hur jag hade reagerat men jag fick själv min dröm i uppfyllelse när jag var 17, efter flera års fantasier om henne, hon var/är en kompis mamma.

• Chester Copperpot
    Anonym (Adam) skrev 2014-09-14 06:11:12 följande:

Hm jag vet inte hur jag hade reagerat men jag fick själv min dröm i uppfyllelse när jag var 17, efter flera års fantasier om henne, hon var/är en kompis mamma.

Ja, och det är väl därför det är en grej för många? I den åldern blir man ju inte så exponerad för så himla många kvinnor. And you covet what you see every day. Kompisars morsor är ju några av dom få kvinnorna man faktiskt träffar på regelbunden basis, och är det nån kompis i gänget som har en väldigt het morsa så kommer ju alla att fantisera om henne.
  • Anonym (Adam)
    Chester Copperpot skrev 2014-09-14 06:14:22 följande:
    Ja, och det är väl därför det är en grej för många? I den åldern blir man ju inte så exponerad för så himla många kvinnor. And you covet what you see every day. Kompisars morsor är ju några av dom få kvinnorna man faktiskt träffar på regelbunden basis, och är det nån kompis i gänget som har en väldigt het morsa så kommer ju alla att fantisera om henne.
    Ja så var det verkligen, håller helt med dig i det du skriver. :)
Svar på tråden bästa vän sex med mamma...