• Pink Rose

Vill ha tips på bra Ericsson mobil

Kan någon ge mig tips om bra Sony Ericsson mobiler? Behöver inte vara nyaste modellen, eller ha "alla" prylarna.

Har en t68i som jag fullkomligt älskar, men den har börjat bete sig underligt senaste veckorna och går in i menyerna själv och skickar meddelanden utan att jag har valt det.

Så jag vill gärna ha tips på liknade modeller och som du tycker är bra

• Svar på tråden Vill ha tips på bra Ericsson mobil
  • anna68

Köp inte någon av de enklaste modellerna - inte för att det är nåt fel på dem, men de är inte så roliga....jag har en w800, den är superbra, och jättefin....
    Jag blir alltid väldigt förälskad i mina mobiler...Kommer ihåg att jag älskade min t68i...fast sen dess har jag avverkat en T610, en T630, en S700 och nu har jag alltså en W800 --- jo, jag byter ofta...får dem genom jobbet!

• anna68

Oj, har haft en p900 däremellan också kom jag på....många mobiler blir det...

• Tippi2

Vad har detta med böcker att göra?

• Pink Rose

Men herregud
    Fel placerad! Ska se om den kan flyttas

Anna 68
    Vilken rekommenderar du då? Bara W800?

• Grannen

Jag band just upp mig på 12 månader och då fick man gratis en K700i, ingen förhöjd månadsavgift och 99 kr per månad som är fast, men man får ringa för allt. Tror det var 69 öre per min dygnet runt till alla.

• TSW

Min kille har en K750. Han är helnöjd. Vettiga ringsignaler på den. Blir tokig av alla melodier hit och dit när man är på ett cafe eller nåt annat. Ska själv köpa en likadan vilken dag som helst.

Svar på tråden Vill ha tips på bra Ericsson mobil