mraj skrev 2014-09-13 23:32:23 följande:
Jag "gissar" att flertalet inte blir det, sade jag. Det var alltså inte fakta. Män tycker olika naturligtvis, men att påstå att stringtrosor inte alls kan vara en upphetsningsfaktor, tror jag inte stämmer.
String, för lika mycket som för kvinnor, borde alstra mindre svett än större tygkalsonger/trosor som ofta täcker en del av låret. Det gäller nog inte alla, men jag är öppen för att prova det nästa sommar. Dessutom inbillar jag mig att string ökar rörligheten i byxbenen, åtminstone har jag hört kvinnor som bekräftat det. Bara som parentes.
Jag har inte påstått att stringtrosor inte kan vara en upphetsningsfaktor, men iom att stringkallingar kan vara en upphetsningsfaktor så undrar jag varför du inte vill behaga det motsatta könet?
Du verkar förvänta dig att vi kvinnor bör "behaga" alla män dygnet runt (eftersom vi inte ska ha på oss bekväma trosor om dagarna). Personligen så har jag kläder på mig om dagarna, jag tror inte att männen (eller kvinnorna) på arbetsplatsen bryr sig vad jag har under byxorna och jag vill definitivt inte att de ska bry sig för den delen heller.
Då är det inte praktiskt med stringtrosor för min del, jag svettas inte om skinkorna.