Inlägg från: Kerubmamman |Visa alla inlägg
  • Kerubmamman

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Använder du stringkallingar? 

Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Kerubmamman
    mraj skrev 2014-09-13 23:21:39 följande:
    Har testat, men gissar att kvinnor inte blir "turned on" av det, så jag avstår att använda dem i fortsättningen.
    Varför tror du att kvinnor inte blir attraherade? Drar du alla kvinnor över en kam? Du verkar ju anse att alla män blir attraherade av att se sina partners i string? 

Sen har vi den praktiska sidan du använder som argument, stringkallingar bör vara lika praktiska som stringtrosor. Du får gärna vidareutveckla varför string är praktiskt sommartid. :) 
  • Kerubmamman
    mraj skrev 2014-09-13 23:32:23 följande:
    Jag "gissar" att flertalet inte blir det, sade jag. Det var alltså inte fakta. Män tycker olika naturligtvis, men att påstå att stringtrosor inte alls kan vara en upphetsningsfaktor, tror jag inte stämmer.

String, för lika mycket som för kvinnor, borde alstra mindre svett än större tygkalsonger/trosor som ofta täcker en del av låret. Det gäller nog inte alla, men jag är öppen för att prova det nästa sommar. Dessutom inbillar jag mig att string ökar rörligheten i byxbenen, åtminstone har jag hört kvinnor som bekräftat det. Bara som parentes.
    Jag har inte påstått att stringtrosor inte kan vara en upphetsningsfaktor, men iom att stringkallingar kan vara en upphetsningsfaktor så undrar jag varför du inte vill behaga det motsatta könet?

Du verkar förvänta dig att vi kvinnor bör "behaga" alla män dygnet runt (eftersom vi inte ska ha på oss bekväma trosor om dagarna). Personligen så har jag kläder på mig om dagarna, jag tror inte att männen (eller kvinnorna) på arbetsplatsen bryr sig vad jag har under byxorna och jag vill definitivt inte att de ska bry sig för den delen heller. 

Då är det inte praktiskt med stringtrosor för min del, jag svettas inte om skinkorna. 
  • Kerubmamman
    mraj skrev 2014-09-13 23:59:49 följande:
    Vill en partner till mig att jag använder stringkalsonger, är jag öppen för det, som jag sa förut. Det har t o m hänt att jag använt det för egen skull också.

Du, precis som andra, kvinnor, får ha på sig vad man vill. Det jag säger är att om man i privatrelation anser att man vill "tända" sin partner, ser jag inga konstigheter i att man anpassar underklädesvalet efter dennes önskemål. Om man så önskar. Du verkar insinuera att jag tycker att man bör kåta upp sig på arbetet, så menar jag inte.
    Ok. Du har uttryckt åsikten att vi bör ha på oss string istället för bekväma underkläder för att "tända" partners/män. De allra flesta jobbar inte ihop med sina partners, varför ska man inte kunna vara klädd bekvämt när man jobbar? 
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?