-
Det där är ju inte ens ett par string, snarare en liten tygbit med tråd runt...mraj skrev 2014-09-13 23:01:30 följande:Ett exempel. :)
-
mraj skrev 2014-09-13 23:23:35 följande:För dig, ja. Är du den enda som skall göra underklädesomdömen?
F ö tycker jag hipsters känns "mammiga" och/eller "flickiga", men det är min åsikt.
Vart är det här flickigt och mammigt???
-
Du blandar nog ihop mig med någon annan. Jag har inte skrivit att det inte skulle vara en upphetsningsfaktor.mraj skrev 2014-09-13 23:50:21 följande:Om du bekräftar att det KAN vara en upphetsningsfaktor för en del män, så kan jag ska hand med dig om att män ytterst har olika preferenser.
Förutom det skulle jag vilja tillägga att jag tycker string är en 90-talsgrej. Kvinnor är smartare nu ;) Dessutom finns det så mycket andra sexiga underkläder som dessutom är bekväma så string behövs inte längre. -
Svårt att knulla bra om man inte är bekväm. Trött på den atletiska skiten.
-
Det är någonting som är obekvämt och skaver in i rumpan. Äckligt som fan när diverse bajsrester fastnar där. Den enda anledningen jag kan komma på att ha på mig stringtrosor är för att tända en man. Men att gå emot sig själv och göra något som känns obehagligt/obekvämt endast för att behaga mannen är inget jag tänder på. Och vad är mindre sexigt än en kvinna som inte känner sig bekväm med vad hon har på sig?
Stringtrose-fixerade män får helt enkelt inte min uppmärksamhet
-
Det är ju bra för dig. Själv låter jag ingen bestämma hyr jag ska klä migmraj skrev 2014-09-13 23:40:28 följande:
I en privatrelation skulle jag kunna kompromissa.
-
Måste säga att jag tycker det är rejält larvigt med de som måste försvara varför de själva väljer bort stringtrosor med att hänvisa till att "99% av alla" inte klär i stringtrosor. Hur många rumpor har ni studerat egentligen??
Jag skiter för övrigt fullständigt i vad någon annan främmande människa väljer att ha för underkläder på sig. Det är i de allra flesta fall en privatsak som ev delas med någon respektive och som jag inte behöver bry mig om. Om den sedan trivs bäst i string, hotpants, stay-ups eller maggördel tycker jag är ungefär lika intressant som om personen föredrar vita eller svarta underkläder. -
Anonym (Ops) skrev 2014-09-14 12:30:59 följande:
Hade string på mig några gånger. Kändes som om jag hade bajs i rövhållan .
Måste du posta ett felstavat inlägg två gånger?Anonym (Ops) skrev 2014-09-14 12:31:00 följande:Hade string på mig några gånger. Kändes som om jag hade bajs i rövhållan .
-
Självklart lägger du upp en bild på en tjej som lider av ätstörning.mraj skrev 2014-09-13 23:01:30 följande:Ett exempel. :)
-
Då är det fel modell på byxorna, inte på trosorna.Anonym (användarnamnet) skrev 2014-09-14 11:09:18 följande:
Ser massor av gropiga rumpor varje dag som tror att de ser sexigt ut och ja man ser att de har string eller inga trosor alls.
-
Vem fan vill ha ett snöre uppkört i röven?mraj skrev 2014-09-13 22:58:31 följande:
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Hur sexigt är det på en skala?
(Och framförallt obekvämt). -
Använder du string själv?mraj skrev 2014-09-13 22:58:31 följande:
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
-
Slutade med string för flera år sedan. Nu finns det s.k invisibles i alla affärer så man slipper se kanten. String känns väldigt ute nu.
-
mzmaa skrev 2014-09-15 07:51:43 följande:
Om du nu tycker att de är så upphetsande av string, ta på dig ett par själv och känn hur skönt de är att ha något mellan skinkorna!
Hellre har jag hipsters?, betydligt mycket skönare!
-
För att jag har mer klass än så.
-
HäckHäxan skrev 2014-09-15 12:40:56 följande:What, jag måste alltså sluta gå med boxerkallingar med hipsters över och sen ett par string på det? Jag som tänkte att det blir sexy * 3 om jag har allt samtidigt, crap!
Hej häckis, var ett tag sen vi pratade...... och precis, dig vill jag helst ha naken, utan några som helst trosor eller andra störande textilier..... -
Obekvämt!
-
HäckHäxan skrev 2014-09-15 13:31:20 följande:villbusa skrev 2014-09-15 12:51:51 följande:
lite för bråttom igen... det var ju jag som skrev....Hehe, stressa långsamt
Tänkt vilken belöning när du krånglat av mig alla modeller av underkläder och väl får mig naken, vilket jobb *hjälte varning där*
aldrig aspirerat på hjälterollen, men får dig gärna att njuta och skaka av skna orgasmer när jag ändå passar på och har det skönt med dig.... -
MMMM det får man väl tacka för, och känslorna är besvarade....HäckHäxan skrev 2014-09-15 14:00:21 följande:Vi ser på hjälte olika, kan vi enas om det
Nå jag älskar män som tänker som du, hjälte eller ej liksom.sköna kvinnor som vågar ta för sig och tala om hur de vill ha det är det bästa som finns.... synd att du envisas med att hålla till där ute på västra kanten långt ifrån ära och redlighet........
puss på dig, överallt....
-
Obekvämt, känner inte för att ha en snöre uppkört mellan skinkorna. Plus att hipster så är mycket snyggare.