Inlägg från: Anonym (användarnamnet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (användarnamnet)

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Om människor sett sina rumpor i string skulle de aldrig mer ta på sig detta, de flesta har inte släta snygga rumpor utan fullt med gropar och ojämnhet vilket de kanske inte vet syns genom byxorna när de använder string, täckande trosor döljer dessa skavanker.

Anonym skrev 2014-09-14 11:02:51 följande:
    Måste säga att jag tycker det är rejält larvigt med de som måste försvara varför de själva väljer bort stringtrosor med att hänvisa till att "99% av alla" inte klär i stringtrosor. Hur många rumpor har ni studerat egentligen??

Jag skiter för övrigt fullständigt i vad någon annan främmande människa väljer att ha för underkläder på sig. Det är i de allra flesta fall en privatsak som ev delas med någon respektive och som jag inte behöver bry mig om. Om den sedan trivs bäst i string, hotpants, stay-ups eller maggördel tycker jag är ungefär lika intressant som om personen föredrar vita eller svarta underkläder.
    Ser massor av  gropiga rumpor varje dag som tror att de ser sexigt ut och ja man ser att de har string eller inga trosor alls.
    Tom Araya skrev 2014-09-14 12:15:10 följande:
    Med tanke på hur tunt materialet ofta är och hur tajt vanliga trosor sitter tvekar jag till att de döljer någonting annat än en finne.
    Jag ser skillnaden eftersom vanliga trosor faktiskt "slätar" ut huden och döljer ojämnheter.
    Anonym skrev 2014-09-14 14:52:40 följande:
    Då är det fel modell på byxorna, inte på trosorna.
    De som köper dessa byxor i tunt tyg tror väl att de är sexiga i sina string somliga väljer istället spetstrosor som syns igenom, hade de vetat hur de ser ut bakifrån hade de valt något som inte visade skavankerna.

Ts du kan ju be din partner att ta på sig string när ni ska sex för som en del i akten så är problemet löst.

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?