Inlägg från: Fjärilslarv |Visa alla inlägg
  • Fjärilslarv

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Sjukt obekvämt och ger mig svamp i slidan. Jag har mina granny- panties jämt.

• Fjärilslarv
    Anonym (därför..) skrev 2014-09-14 15:16:02 följande:

Jag tycker de blir ner kladdade snabbare än vanliga trosor, i vanliga trosor kan jag ha en bit toapapper som skydd. det går ej i string, för den skulle trilla ut och det är inte roligt.
    Annars är string helt okej, de åker inte upp i rumpan för att jag har rätt storlek, de är obehagliga om man har för små trosor.

finns trosskydd för stringtrosor också.
    hur menar du med kladdigare snabbare? man byter väl trosor varje dag, precis som med strumpor t  ex.
  • Fjärilslarv
    Anonym (därför..) skrev 2014-09-14 15:16:02 följande:

Jag tycker de blir ner kladdade snabbare än vanliga trosor, i vanliga trosor kan jag ha en bit toapapper som skydd. det går ej i string, för den skulle trilla ut och det är inte roligt.
    Annars är string helt okej, de åker inte upp i rumpan för att jag har rätt storlek, de är obehagliga om man har för små trosor.

www.libresse.se/vara-produkter/libresse-showroom/string/
  • Fjärilslarv
    Anonym (därför..) skrev 2014-09-14 17:51:13 följande:
    Ja man måste byta varje dag, jag har ingen lust att köpa trosskydd för string, när jag kan ha vanligt toapapper i vanliga trosor. Kladdigare menar jag att fukten kommer ut och gör "snigelspår" i underkläderna, och i sting blir de så jättefort, för de kommer emot lättare, jämfört med vanliga trosor. Det är den största anledningen till varför jag inte föredrar string. Det är inte obekväma, obehagliga eller så annars.

Strumpor behöver man inte byta varje dag, var tredje kanske. :)
    örk jag byter strumpor och trosor varje dag i samband med dusch.
    nej det är självklart ditt fria val vilka trosskydd och trosor du använder. 
  • Fjärilslarv
    Anonym (därför..) skrev 2014-09-14 17:54:04 följande:
    Dessutom lagom kul om den trillar ut under dagen >.< klart som korvspad att det kommer att ske i en stort utrymme med mycket folk, som konferenssalen eller matsalen. nej tack! :)
    trillar ut? brukar dina trosskydd trilla ut? då kanske du ska köpa några som har bättre klisterremsa.
  • Fjärilslarv
    lille Birger skrev 2014-09-14 18:57:37 följande:

Räknas detta som string? Eller är det hipster?

och där kom du med dina rump- bilder.....
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?