Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Anonym skrev 2014-09-14 00:45:13 följande:

Det är någonting som är obekvämt och skaver in i rumpan. Äckligt som fan när diverse bajsrester fastnar där. Den enda anledningen jag kan komma på att ha på mig stringtrosor är för att tända en man. Men att gå emot sig själv och göra något som känns obehagligt/obekvämt endast för att behaga mannen är inget jag tänder på. Och vad är mindre sexigt än en kvinna som inte känner sig bekväm med vad hon har på sig?

Stringtrose-fixerade män får helt enkelt inte min uppmärksamhet Glad

Och vem blir uppeggad av att något irriterar en i baken hela dagen? Nä bekväma trosor heller hotpants är att föredra. En man som älskar sin kvinna måste inte ha string för att bli upphetsad. Han blir det ändå.
  • Lindsey Egot the only one
    Tom Araya skrev 2014-09-14 20:32:57 följande:
    Den är nog mindre nu än förr, men nog finns den kvar. Vi har ju en tendens att bli lite mer konservativa med åren, så de som fastnade för string fortsätter med det, medan de som aldrig gillade det, var för gamla för att hänga med i modet eller för unga för att ha varit med när det var högsta mode, föredrar andra modeller.

Jag som är 40+ har i perioder ett helvete att hitta jeans som sitter vettigt. Vill ju inte att de är stora som tält över benen, inte släpar i backen även med skor på, inte sitter nere på halva röven och ej heller har bakfickorna längre ner så att de ger intrycket av att vara nerhasade fast de sitter uppe i midjan....mode som känns som fjortismode är helt enkelt inget för mig.
    Du efterfrågar ett par hederliga levi's 501
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?