• villbusa

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Sephrenia89 skrev 2014-09-15 12:08:36 följande:

Hade string från att jag var 11 tills att jag var 18 - sen började jag tycka hipsters som slutar som string långt ned va jäkligt mycket sexigare än att skreva på hela röven från start samt fick mig att se mer kvinnlig ut.

Både string och hipsters kan vara fantastiskt snyggt och läckert på många kvinnor, dock inte samtidigt....Flört
  • villbusa
    Anonym skrev 2014-09-15 12:44:38 följande:

Hej häckis, var ett tag sen vi pratade...... och precis, dig vill jag helst ha naken, utan några som helst trosor eller andra störande textilier.....Tungan ute

lite för bråttom igen... det var ju jag som skrev....
  • villbusa
    Anonym skrev 2014-09-15 13:42:03 följande:

aldrig aspirerat på hjälterollen, men får dig gärna att njuta och skaka av skna orgasmer när jag ändå passar på och har det skönt med dig....Skrattande

att det ska va så svårt o klicka i att det är jag.... som skriver....
  • villbusa

Vet inte om jag ser det som en uppgift, eller jo, jag blir ju själv så förbannat kåt när ni vrider er under mina händer min tunga och min ..........

men hjälte, o riddare.....  nja, en helt vanlig man som älskar sina kvinnor, och vill få ut det bästa av dom.... då brukar det bli så bara.....Tungan ute

• villbusa
    Anonym (Jag) skrev 2014-09-15 23:20:19 följande:

String är obekvämt och ser fruktansvärt trashigt ut. Vita tighta byxor med en synlig cerise string under, glittertopp och svanktatuering - det är som gjort för en helkväll på Statt i Örkelljunga eller nåt.

Japp, passar bra för fyllskalarna från SD, tror dom gillar såna brudar......

Men en svart string under svart tights på en läcker latina kan vara så underbart vackert så man smäller av............Flört

Men det viktigaste är nog att kvinnan känner sig själv bekväm och läcker med sina undisar.....
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?