Inlägg från: Anonym (Njutaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Njutaren)

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

AstridH skrev 2014-09-14 00:40:11 följande:
    Jag kanske har ett väldigt putigt anus? Den är definitivt där och gnider. Det påstår de flesta av mina stringbärande kompisar också. Har du testat bära string någon gång?
    Putigt anus...coolt!!
  • Anonym (Njutaren)
    Tom Araya skrev 2014-09-22 18:02:59 följande:
    Alla trosor sitter väl tajt över "mufflan" och är väl mer beroende av storlek än modell!?

Detta med anus och hygien ser jag inte heller ett större problem med string. Många beskriver ju att även vanliga trosor glider in mellan skinkorna (vilket även vi män kan erfara med olika typer av kalsonger), vilket borde vara minst lika obekvämt och ohygieniskt som med string. Sköter man hygien och byte av underkläder ser jag inte att detta kan vara ett stort problem.
    Det är bara en dålig ursäkt att skylla på hygienen!
  • Anonym (Njutaren)
    Aila skrev 2014-09-23 14:50:32 följande:
    Alltså kantsömmen? Styv och stel? Nej nej nej..åter igen.. köp string av kvalite och inte g-string som det verkar som du pratar om.

Jag säger inte att alla ska tycka att string är bekväma, alla får såklart tycka olika. Jag säger inte heller att DU upplever string mer "fel"  än vad JAG gör men det är dumt att säga att SÅ är det för ALLA som bär string..

Jag går  heller inte runt och säger att ditt trosmärke är ÄCKLIGT så då kan väll du skippa att säga det om mitt?
    Blomman verkar arg, hon har nog fått en string på sniskan ;)
  • Anonym (Njutaren)
    Anonym (Jag) skrev 2014-09-25 00:02:31 följande:
    Haha, tänk att kunna titulera sig som "Defensiv string-användare" Skrattande
    Håller med, string har folk som kan tänka sig att delta i Big Brother och sånt :P
    Jag gillar din generalisering!! (Även om den är helt fel och galen) :)
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?