Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

String är obekvämt och ser fruktansvärt trashigt ut. Vita tighta byxor med en synlig cerise string under, glittertopp och svanktatuering - det är som gjort för en helkväll på Statt i Örkelljunga eller nåt.

• Anonym (Jag)

Ja, det är tur att man får ha på sig vilka underkläder man vill Tungan ute

• Anonym (Jag)
    Anonym ((!)) skrev 2014-09-24 18:19:51 följande:

Väldigt defensiva string-användare, jag håller med tidigare talare, tycker string e lite white trash.

Haha, tänk att kunna titulera sig som "Defensiv string-användare" Skrattande
    Håller med, string har folk som kan tänka sig att delta i Big Brother och sånt :P
  • Anonym (Jag)
    Tom Araya skrev 2014-10-08 17:01:15 följande:
    Anonym (Jag) skrev 2014-09-25 00:02:31 följande:
    Haha, tänk att kunna titulera sig som "Defensiv string-användare" Skrattande
    Håller med, string har folk som kan tänka sig att delta i Big Brother och sånt :P
    Då får väl ni gå under epitetet "aggressiva anti-string-användning-förespråkare" då.

Förövrigt rätt fjantigt att döma andra utefter ett underklädsplagg....säger kanske mer om er själva...
    Men LÄGG AV! Frågan är "Kvinnor, varför använder du ej string" och då svarar jag att jag tycker att det är fult och lite av ett fjortis-plagg. Vem har dömt någon efter ett underklädesplagg?! Man måste väl få svara på frågan, annars är det väl onödigt att ställa den? 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Njutaren) skrev 2014-09-25 08:04:46 följande:
    Jag gillar din generalisering!! (Även om den är helt fel och galen) :)
    Haha, men jösses. Det är liksom lite ett skämt/karikatyr också - nidbilden av en string-användare. Jag har beskrivit varför jag tycker att det är fult med stringtrosor, inte skrivit en D-uppsats Flört
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?