Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
Därför att bekväma kläder går före för mig.
Därför att bekväma kläder går före för mig.
Varför tror du att kvinnor inte blir attraherade? Drar du alla kvinnor över en kam? Du verkar ju anse att alla män blir attraherade av att se sina partners i string?
Sen har vi den praktiska sidan du använder som argument, stringkallingar bör vara lika praktiska som stringtrosor. Du får gärna vidareutveckla varför string är praktiskt sommartid. :)
Använde string när jag var yngre, men nu använder jag mest hipsters. Dels tycker jag inte att string är bekvämt längre men också för att när jag för några år sedan var hos min gynekolog på en rutinkoll så såg hon att jag hade string och berättade om hur många som får bakteriell vaginos av att använda det eftersom tråden åker in mellan skinkorna och det hamnar bakterier från ändtarmen där och så åker trosorna fram och tillbaka mellan underlivet och rumpan.. Lät så sjukt äckligt att jag slängde varenda par när jag kom hem, trots att jag inte hade det.
Sjukt fult. Gräsligt obehagligt med en bit tyg i arslet och rätt ofräscht med skav direkt mot brunögat hela arbetsdagen.
Hipsters är både bekvämare och skönare än string och min man älskar när jag tar på mig såna men föredrar att jag går utan trosor.
Skulle du själv vilja gå runt i obekväma underkläder för att behaga andra? Tror inte det va
Vart är det här flickigt och mammigt???
De luktar så illa när man har dem.