• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

EllanEriksson skrev 2014-09-14 00:05:51 följande:

Om du på allvar tror att underkläder har SÅN stor effekt på alla andra så tror du fel.. Det är personen man tänder på. Vad personen sen har på sig är oftast skit samma..

Är det nån man redan sett naken brukar det räcka med att TÄNKA på hur personen ser ut utan nått på i alla fall :)

Vill understryka att detta primärt gäller lösare, sexuella relationer, om jag befinner mig i sådana. Och total nakenhet är guld, egentligen. :)
  • mraj
    HäckHäxan skrev 2014-09-14 00:12:23 följande:

För mig får du tycka vad fan du vill

Dito. Haha. :)
  • mraj
    edwin47 skrev 2014-09-14 00:13:34 följande:

Tänkte inte att jag skulle skriva mer. Men när någon debil fjant skriver en sak som :"kvinnor är smartare nu" och dessutom tillfogar en ;). Då börjar jag undra. Kvinnor är smartare än när? Vi har varit biologiskt identiska i minst 40.000 år, (Källa, mina gamla arkeologiböcker), den gränsen är dessutom tillbakaflyttad till 100.000 år,( ingen källa), general knowledge.

Du är en grottkvinna som drar ner folk i dumhet. Jobbar du på tv4?

Citera görna för trådens bästa. Annars är det väl uttryckt.
  • mraj
    Kerubmamman skrev 2014-09-14 00:16:24 följande:

Ok. Du har uttryckt åsikten att vi bör ha på oss string istället för bekväma underkläder för att "tända" partners/män. De allra flesta jobbar inte ihop med sina partners, varför ska man inte kunna vara klädd bekvämt när man jobbar? 

Det är lite absurt att blanda in människors arbetsplatser i denna diskussion, tycker jag.

Och jag talar i termer av; "det skulle vara trevligt... osv."

Säg den dag jag kunde sätta mig till doms över kvinnors val av underkläder...
  • mraj
    PrinsessanL skrev 2014-09-14 00:17:24 följande:

För att mitt liv inte gör ut på att se sexig ut inför män som uppenbarligen går igång på stringtrosor. Tanken på att genomföra en fotbollsmatch i string gör mig illamående. De allra flesta stringtrosor är obekväma och jag känner mig heller inte sexiga i string. 

Men en naken fotbollsmatch vore helt OK?
  • mraj
    PrinsessanL skrev 2014-09-14 00:17:24 följande:

För att mitt liv inte gör ut på att se sexig ut inför män som uppenbarligen går igång på stringtrosor. Tanken på att genomföra en fotbollsmatch i string gör mig illamående. De allra flesta stringtrosor är obekväma och jag känner mig heller inte sexiga i string. 

Alla män går f ö inte igång på stringtrosor, så du kan spänna av lite. ;)
  • mraj
    boundforglory skrev 2014-09-14 00:19:26 följande:

Precis, jag har ganska lite intresse av att vara sexig för män så där generellt. Så vad vissa män tycker berör mig liksom inte. Sen förstår jag inte riktigt hur ts tänker, det syns knappast om man har string utanpå om man inte vet exakt vad man ska kolla efter och det tror jag inte killar vet.

Jag vet, även om jag får erkänna att det är lite "tricky", stundtals. Men det är inget jag sysslar med, eftersom jag dessutom tror att ganska få män raggar upp kvinnor på stan med förhoppningen att, rakt av, få till en knulldejt.
  • mraj
    LunaLovegood skrev 2014-09-14 00:24:48 följande:

Jag kan väl ta på mig string till ett förspel (fast jag känner mig sexigare i ett par hipsters i spets), men aldrig hela dagar till vardags och specielt inte när jag läste en kommentar om ökad risk för bakteriell vaginos. 

Det låter helt OK, tycker jag, det du säger.
  • mraj
    AstridH skrev 2014-09-14 00:35:45 följande:

För att det är obekvämt OCH fult, såklart. Varför skulle jag vilja ha sådana trosor?

Använder du string? Vet du hur det känns att ha en tråd i röven dagarna i ända? Jag älskar mitt anus alldeles för mycket för att utsätta det för sådan brutal behandling.

Ta det lugnt, du får ha vad du vill, men du bör ha i åtanke att alla inte tycker som du.
  • mraj
    edwin47 skrev 2014-09-14 00:36:40 följande:

För övrigt tycker jag ej att string är dåligt. Frågan igen?

What?!
  • mraj
    Anonym skrev 2014-09-14 00:40:00 följande:

Svårt att knulla bra om man inte är bekväm. Trött på den atletiska skiten.

Knullar man med trosor på?
  • mraj
    Anonym skrev 2014-09-14 00:45:13 följande:

Det är någonting som är obekvämt och skaver in i rumpan. Äckligt som fan när diverse bajsrester fastnar där. Den enda anledningen jag kan komma på att ha på mig stringtrosor är för att tända en man. Men att gå emot sig själv och göra något som känns obehagligt/obekvämt endast för att behaga mannen är inget jag tänder på. Och vad är mindre sexigt än en kvinna som inte känner sig bekväm med vad hon har på sig?

Stringtrose-fixerade män får helt enkelt inte min uppmärksamhet

Jag är inte fixerad, bara råkar tycka det är fint. Men, din åsikt är bättre än min, right? ;)

Och kom inte och bry dig om vad vi män har på oss sedan bara, så får du min respekt.
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?