Hetta upp sexet. Hur?
Är nöjd med vårt sex överlag men det "kan ju alltid bli bättre".
Nu är det vanilj, i missionären, under täcket i sängen med en film i bakgrunden som vi började se på innan vi började kyssas. Kan tänka mig att det lätt blir så efter barn, år som gifta och en vardag.
Men jag börjar längta efter mer! Jag älskar min man och vill inte vara med någon annan! Jag vill bara att vi ska hitta den där passionen igen. Där man klädde av varandra i köket och jag blev tagen på köksbordet, eller när han skickade sexiga sms, jag skickade sexiga mms.. Osv osv..
Hur hittar man tillbaka dit? Och vad kan man göra för att bryta detta "sex-på-lördagkvällarna-mönstret"?
Han säger att han är nöjd, inga fantasier, ingenting. Skittråkigt med andra ord. Jag personligen tror att varje människa har en inre önskan, en fantasi eller en turn-on men han säger att han saknar det.
Jag har berättat hur jag vill ha det och vad jag går igång på men får ingeting ur honom mer än: Ja jag ska lägga det på minnet.
Så.. Hjälp mig, lite förslag på saker man kan göra för att finna gnistan igen och bryta vaniljligget.