Inlägg från: Anonym9998 |Visa alla inlägg
  • Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

Hej 

Jag är 15 år och har nyss plussat fick så många negativa svar på min förra tråd så startar e för oss mellan 15-20 år.. Skriv gärna av er här om vad ni tycker och tänker, vila graviditets symtomer ni har.. Och ställ gärna frågor och ge gärna tips :) tyckte en sådan här tråd behövdes GladGravid

• Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat
  • Anonym9998

hej dalkullan95 jag är också i vecka 2-3 enligt stickan plussade för  några dagar sedan.. Jag har väldigt ont i magen inte som mensvärkar de känns inte alls likadant jag känner mig sur och ledsen hela tiden.. och mat slinker alltid ner hehehe 

• Anonym9998

Ja dom mår inte alls bra så ska sticka till min pojkvän ikväll för jag vill inte att dom får mig att ändra mig.. Jag är i vecka 5 eller 6 :)

• Anonym9998

Ja det skulle vara kul :)
    har det börjat synas att du är gravid? själv är min mage lite hårdare och rundare så man ser det lite på mig :)

• Anonym9998

Nej har inte haft tid att ringa dom och vet inte vart man ska ringa :/ 

Får se vad mamma säger när jag kommer hem kan fråga henne.. Eller frågar jag kuratorn på torsdag :)

• Anonym9998

Har du fått tid? :)

• Anonym9998

Jag tänkte börja med "graviditets resa" på instagram om någon vecka :) själv då?

• Anonym9998

Jag kan ju meddela när jag startat upp de :) Men vill vänta nån vecka har inte berättat för så många än :) 

• Anonym9998

Ja gärna välkommen :) 

Oj gått dubbelt så länge som mig :) kul 
    Har du fått några symtomer eller har du klarat dig undan det än så länge? :)

• Anonym9998

Jag är bara i vecka 8 (7+6) Syns knappt något men gått upp 3 kilo sen jag blev gravid :/ Har ALDRIG vägt över 49 nu väger jag 52 men det är väl ett bra tecken? :) 

Ringde en barnmorska idag och fick en tid 22 oktober och en annan tid till inskrivning 27 oktober är så nervös :/ 

Ska nog in till stan i helgen och köpa lite nödvändiga saker vill har ALLT klart så tidigt som möjligt :)

Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat