15-20 år som nyss pluassat
Hej!:) 18 år är i vecka 8(7+4) mår illa kan inte äta knappt och huvud värk!! Hehe nån som har nått tips på illamåendet
Hej!:) 18 år är i vecka 8(7+4) mår illa kan inte äta knappt och huvud värk!! Hehe nån som har nått tips på illamåendet
Själv blir jag mer illamående av kolsyra så drickerna slutades med haha
Jag hoppar in jag också. Jag är 16 år och är nu i vecka 13(12+3). Mitt beräknade förlossningsdatum är den 23 april 2015. Längtar!! :D
Loliita: min beräknade bf är 18 maj, en dag efter dig. Så kul! Hur gammal är du? Har någon av er fått tid för ultraljud? Jag fick min tid idag och både jag och min sambo (som är pappan) längtar till ultraljudet!
Här är de inte alls bra illamående o spyende:( spyr vis ansträngning oxå ....
Kanske är för gammal, 20 år? Väntar i mitten av juni.
Har någon mer ont i magen? Inte riktigt som mensvärk, kommer i vågor. Börjar bli orolig :P
6 dagar kvar tills inskrivnongs mötet så får se när jag får UL tiden:) läängtar tills man får se den lill*:)
Snälla tjejer var lycklig att ni inte ha illamående!!! Har nått illa från början är i vecka 11(10+0) har knappt kunnat ätit och spytt...längtar tills illamåendet är över:(
Är i vecka 10-11 och är jätte rädd för missfall:(
Nån som vet när " spökveckorna" är?? Jag är gravid vecka 11-12 och mår inte illa eller trött rädd att de är nått farligt känner mig inte speciellt gravid just nu
var på ultraljud idag :) var rädd att bebisen inte levde men hade såååå fel när vi fick se hen snurra hen flera varm och rörde på armarna och benen :)
Tycker samma sak! Jag bor tyvärr inte i Skåne. Bor i Norrland. Någon annan? :)
Jag rökte också men slutade i vecka 7-8 :)
Och jag bor lite utanför Östersund :)
Åh vad kul!!! :D Umeå typ. Lite utanför :) själv då? :)
Du kanske vi kan träffas någon gång om du vill? :) i Ö-vik alltså! Vi har lika lång väg till Ö-vik som till Umeå :)
Har du kik eller någonting? :)
En fråga till er alla:
Tänker ni amma? För jag har hört att det är väldigt många unga som inte vill av nån anledning.
Jag tänker amma, om jag kan såklart. Det är ju inte alla som kan. Men om det funkar för mej å bebisen så vill jag inte gå miste om chansen :)