• loliita

15-20 år som nyss pluassat

Hej!:) 18 år är i vecka 8(7+4) mår illa kan inte äta knappt och huvud värk!! Hehe nån som har nått tips på illamåendet

• loliita

Själv blir jag mer illamående av kolsyra så drickerna slutades med haha

• loliita
    Diamond98 skrev 2014-10-13 18:15:46 följande:

Jag hoppar in jag också. Jag är 16 år och är nu i vecka 13(12+3). Mitt beräknade förlossningsdatum är den 23 april 2015. Längtar!! :D

Grattis till bebiis:) har du varit på UL och fått datumet bestämt eller är de det du själv räknat ut:p? Vad jag själv räknat ska jag ha bf 17maj men är bara i vecka 10(9+0) så har inte fått de fast ställt på ultraljud så de kommer säkert ändras:)
  • loliita
    dalkullan95 skrev 2014-10-14 14:03:02 följande:

Loliita: min beräknade bf är 18 maj, en dag efter dig. Så kul! Hur gammal är du? Har någon av er fått tid för ultraljud? Jag fick min tid idag och både jag och min sambo (som är pappan) längtar till ultraljudet!

Hej ja va roligt att vara så nära!:) jag har inte fått tid än har första inskrivnings mötet om en vecka:) när du hade räknat ut själv hur långt gången du var när barnmorskan gjorde de var det mycket som ändrades? Jag är 18 år dudå?:)
  • loliita

Här är de inte alls bra illamående o spyende:( spyr vis ansträngning oxå ....

• loliita
    josefinenorman skrev 2014-10-14 18:25:41 följande:

Kanske är för gammal, 20 år? Väntar i mitten av juni.

Har någon mer ont i magen? Inte riktigt som mensvärk, kommer i vågor. Börjar bli orolig :P

Har haft så oxå det är ingen fara det är växt värk det kan göra lika ont som menas värk och om du får ont mot ryggen och magen och så är det nog foglossning så länge du inte blöder är det ingen fara (sen får vissa ma) då börjar man inte blöda men det är vanligast att man blöder men oroa dig inte kroppen ändras så mycket det är ju inte konstigt att det gör ont ibland att vara gravid när saker ska växa och bli undan puttat osv:)
  • loliita

6 dagar kvar tills inskrivnongs mötet så får se när jag får UL tiden:) läängtar tills man får se den lill*:)

• loliita

Snälla tjejer var lycklig att ni inte ha illamående!!! Har nått illa från början är i vecka 11(10+0) har knappt kunnat ätit och spytt...längtar tills illamåendet är över:(

• loliita

Nån som vet när " spökveckorna" är?? Jag är gravid vecka 11-12 och mår inte illa eller trött rädd att de är nått farligt känner mig inte speciellt gravid just nu

• loliita
    Anonym9998 skrev 2014-10-29 15:44:39 följande:

var på ultraljud idag :) var rädd att bebisen inte levde men hade såååå fel när vi fick se hen snurra hen flera varm och rörde på armarna och benen :) 

Vilken vecka är det här taget?:)
  • loliita
    dalkullan95 skrev 2014-11-01 10:39:34 följande:

Tycker samma sak! Jag bor tyvärr inte i Skåne. Bor i Norrland. Någon annan? :)

Bor oxå i norrland var bor du :)
  • loliita
    17årochgravid skrev 2014-11-01 12:50:32 följande:

Jag rökte också men slutade i vecka 7-8 :)

Och jag bor lite utanför Östersund :)

Bor i Kramfors inte så jätte långt ifrån :p
  • loliita
    dalkullan95 skrev 2014-11-01 20:38:09 följande:

Åh vad kul!!! :D Umeå typ. Lite utanför :) själv då? :)

Nära övik haha! Så det är typ 10-14 mil till Umeå bara: p
  • loliita
    dalkullan95 skrev 2014-11-01 22:39:42 följande:

Du kanske vi kan träffas någon gång om du vill? :) i Ö-vik alltså! Vi har lika lång väg till Ö-vik som till Umeå :)

Jaa det hade varit roligt!:)
  • loliita
    dalkullan95 skrev 2014-11-02 11:03:32 följande:

Har du kik eller någonting? :)

Ja kik:) " Santa_gitana "
  • loliita
    Diamond98 skrev 2014-11-03 14:53:48 följande:

En fråga till er alla:

Tänker ni amma? För jag har hört att det är väldigt många unga som inte vill av nån anledning.

Jag tänker amma, om jag kan såklart. Det är ju inte alla som kan. Men om det funkar för mej å bebisen så vill jag inte gå miste om chansen :)

Jag vill oxå amma om de funkar såklart eftersom det är så bra för bebisen så vem hade egentligen inte viljet de:)
Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat