15-20 år som nyss pluassat
en fråga till alla är det nån som röker?

Bor någon av er i skåne? skulle ju va kul å ha nån i samma situation som bor nära lixom :)
En fråga till er alla:
Tänker ni amma? För jag har hört att det är väldigt många unga som inte vill av nån anledning.
Jag tänker amma, om jag kan såklart. Det är ju inte alla som kan. Men om det funkar för mej å bebisen så vill jag inte gå miste om chansen :)
Hej! Hoppar gärna in om det är ok :) är 19 år och är i vecka 15 och bor i Göteborg :)
Ja tack! Och grattis till allihopa! Vilken vecka är du i? :)
Plussade imorse, vet inte om jag ska vara glad eller inte.
delvis, eller - jag är 20. Men han just fått fast jobb där det är super stressigt och jag gruvar av tanken att ens ta upp det. Min pojkvän är inte särskilt sugen, trots att vi inte pratat ännu mer än något sms. Det är väldigt mycket annan kaos inom familjen övrig också för den delen. Jag vet inte vad jag vill med mitt liv och jag insåg det verkligen imorse.
Hur tar man ett sånt här beslut egentligen?
19 år och plussade idag v. 4+3, håller tummarna för att allt ska gå som de ska! :D
Vad fina ni är!
Jag var överviktig innan jag blev gravid, bara några kg så jag var inte "fet" men kunde ändå inte tycka om min kropp. Jag själv tyckte att jag var väldigt fet. Och då kanske man tänker "jaha, men du kanske borde ha gjort någonting åt det då??" Men det var inte så lätt. Jag hade tidigare ätstörning och tränade hårt och åt extremt lite. Och jag visste om att jag skulle falla tillbaka om jag började försöka gå ner i vikt igen. Jag hade alltså inte hittat ett bra sätt att gå ner i vikt med utan att falla tillbaka till helvetet som många inte tror är så farligt. Men det är det!
Idag väger jag över 70kg och jag ÄLSKAR det! Jag har aldrig stått på en våg och varit så glad över att jag väger så mycket. Men nu gör jag det. Jag har aldrig känt mig så vacker som jag gör nu heller. Allt detta tack vare bebisen i magen Bebisen är det verkligen ett av det få bästa som har hänt mig och jag ångrar inte en sekund att vi bestämde oss för att skaffa barn
Den 24:e april klockan 04:32 kom den här guldklimpen ut. Helt otroligt hur mycket man kan älska en person. Skulle inte byta ut något mot henne. Ångrar ingenting!
Den 5/9 klockan 04.59 föddes vår älskade William! Vilken kärlek <3
Då vi kom till förlossningen runt 21 på fredagskvällen var jag 4 cm öppen. Fick då sovdos (morfinspruta i skinkan och insomningstablett), kunde sova 1.5 timme på det. Hade fruktansvärda värkar men trodde ändå inte det var helt på gång så låg och härdade ut medans sambon sov. Väckte honom och ringde på signalen efter barnmorskan vid 03, hade då öppnat mig helt! Så då gick det snabbt
Det var en fruktansvärd smärta men så svårt att avgöra hur nära det är. Såhär i efterhand önskar jag att jag sagt till tidigare och fått lustgasen ett tag innan!
Williams hjärtljud gick ner och jag hade långt mellan värkarna så efter värkstimulerande dropp och beslut om sugklocka blev jag klippt. Men sugklockan behövdes tack och lov inte, efter klippet tog det 4 minuter sedan var han ute <3