Inlägg från: Diamond98 |Visa alla inlägg
  • Diamond98

15-20 år som nyss pluassat

Min mage i vecka 19+0(igår). Syns nästan ingenting :( hur mycket syns era magar? :)

• Diamond98
    Anonym17 skrev (null) följande:
    Min mage vecka 18+1 :) Imorgon ska jag på ultraljud så får se om det stämmer och då får jag veta om det e en kille eller tjej :D

Gud va avis jag är på din mage! Vill också ha en mage! Så du har bestämt dej för att veta könet nu :) jag tycker det är jätteskönt nu när jag vet att det är en flicka som ligger där inne, det är så skönt att kunna säga hon och inte säga den/bebisen typ! Känns så mycket mer verkligt nu :)
  • Diamond98
    Lagotto skrev (null) följande:

Diamond:

Oroa dig inte. Man såg knappast att jag var gravid till vecka 31, är i vecka 33 + 6 nu. Magen kommer och den kommer fort. Det VIKTIGASTE är att din bäbis hjärta slår. Det trodde dem inte att mitt barns hjärta gjorde så jag hoppas att dem inte stressade upp dig som dem gjorde med mig.

Min barnmorska har inte sagt något om att min mage är liten än. Hon rör sej ju jätte mycket, speciellt idag så jag är inte orolig :)
  • Diamond98
    Anonym9998 skrev (null) följande:

Idag fick jag se min lilla bebis på RUL :) det är en liten flicka :) allt såg bra ut :)

phps0qbDz67096.jpg

Åh va roligt! När är hon beräknad? :)
  • Diamond98
    Lagotto skrev (null) följande:

Nu är min lilla älskling här, en tjej på 3552 gram och 52 cm. Hon föddes den 18 januari och är helt underbar :)

Åh, grattis! :) Gud va jag längtar tills min lilla tjej kommer, nu är det 3 månader kvar för mej! :) hoppas allt går bra och att du hade en bra förlossning :)
  • Diamond98
    längtan94 skrev (null) följande:

även jag kan berätta att min lilla tös kom 12 jan <3 

Åh grattis! Vad heter hon? :)
  • Diamond98
    isabelless skrev (null) följande:
    Vad mysigt! Vilken vecka är du i?

Jag ser dock bara ut som att jag ätit lite för mycket gott, haha. Vecka 12 imorgon!
    Är i vecka 29+6 nu. Men på bilden så va jag i vecka 27+ nånting :)
  • Diamond98

Idag gick jag in i vecka 34 och var hos barnmorskan. SF måttet hade inte ökat sedan senaste gången jag var där och jag har annars alltid varit exakt på medel så jag ska på TUL på torsdag. Hoppas allt är bra med min lilla sessa där inne!

• Diamond98

Jag var vääldigt smal innan graviditeten och kunde verkligen inte gå upp så att jag vägde 50kg. Det mesta jag hade vägt var 48kg. Och nu väger jag 56kg så det är ju bra antar jag.

• Diamond98

Den 24:e april klockan 04:32 kom den här guldklimpen ut. Helt otroligt hur mycket man kan älska en person. Skulle inte byta ut något mot henne. Ångrar ingenting!

• Diamond98
    Anonym9998 skrev (null) följande:

Igår (6 maj) kl 04:13 tittade den här lilla prinsessan ut hon vägde 3330 och var 48 lång. Vi hade redan bestämt oss för namnet Hollie å guuud vad de passar henne..

Hon säger inte ett ljud hon bara gnyr lite pga illamående och skriker aldrig.. Hon e sååå snäll å Gud vad jag å min kille älskar henne... ???? phpYd65oq80936.jpg

Gud va söt! Grattis! :)
Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat