15-20 år som nyss pluassat
Min mage i vecka 19+0(igår). Syns nästan ingenting :( hur mycket syns era magar? :)
Min mage i vecka 19+0(igår). Syns nästan ingenting :( hur mycket syns era magar? :)
Diamond:
Oroa dig inte. Man såg knappast att jag var gravid till vecka 31, är i vecka 33 + 6 nu. Magen kommer och den kommer fort. Det VIKTIGASTE är att din bäbis hjärta slår. Det trodde dem inte att mitt barns hjärta gjorde så jag hoppas att dem inte stressade upp dig som dem gjorde med mig.
Välkomna till gruppen!! ^^
Idag fick jag se min lilla bebis på RUL :) det är en liten flicka :) allt såg bra ut :)
Gott nytt år alla här inne! Hur såg ni ut på nyår? Så här såg jag ut :)
Nu är min lilla älskling här, en tjej på 3552 gram och 52 cm. Hon föddes den 18 januari och är helt underbar :)
även jag kan berätta att min lilla tös kom 12 jan <3
Min mage har äntligen börjat växa! <3
Idag gick jag in i vecka 34 och var hos barnmorskan. SF måttet hade inte ökat sedan senaste gången jag var där och jag har annars alltid varit exakt på medel så jag ska på TUL på torsdag. Hoppas allt är bra med min lilla sessa där inne!
Jag var vääldigt smal innan graviditeten och kunde verkligen inte gå upp så att jag vägde 50kg. Det mesta jag hade vägt var 48kg. Och nu väger jag 56kg så det är ju bra antar jag.
Den 24:e april klockan 04:32 kom den här guldklimpen ut. Helt otroligt hur mycket man kan älska en person. Skulle inte byta ut något mot henne. Ångrar ingenting!
Igår (6 maj) kl 04:13 tittade den här lilla prinsessan ut hon vägde 3330 och var 48 lång. Vi hade redan bestämt oss för namnet Hollie å guuud vad de passar henne..
Hon säger inte ett ljud hon bara gnyr lite pga illamående och skriker aldrig.. Hon e sååå snäll å Gud vad jag å min kille älskar henne... ????