Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

    porrfilmsskadade killar

    Anonym (kanett) skrev 2014-09-16 10:58:05 följande:
    Ni killar som tittar pa Porr varje dag flera timmar i om dagen, burkar ni ofta nar ni fantiserar fantisera om valdtakter, eller att kvinnan ar forvarslos och att ni ar dominerande?
    Skämtar du? All porr handlar inte om våldtäkt, alla män är inte dominanta. Varför skulle en man som är UG tex spana på porr med dominanta män när en film med en domina ger honom mer?

    Hur i helvete tänkte du där, tänkte du alls förresten? Drömmer

    För övrigt behöver man inte bli porrskadad bara för att man ser på porr och det är inte heller enbart män som blir porrskadade, finns garanterat kvinnor som är lika ohälsosamma på det viset.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2014-09-16 12:12:12 följande:
    Vad är det som defineras som 'porrskador'? Förutom ont i armen, alltså.
    Jadu det var också en ypperlig fråga.

    För min del är det nog när man inte begriper skillnaden på verkligheten och på porr, utan på allvar tror att det fungerar likadant. En annan variant är väl när porr blir ett beroende, alltså man försakar andra delar av livet till förmån för att se på porr.

    Ja det är nog enda gången jag anser något vara porrskadat typ.

    Hur TS ser det kan jag däremot inte svara för.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (kanett) skrev 2014-09-16 12:23:06 följande:
    Men mer och mer far man ju intrycket att manga killar (inte alla) ar porrfilmsskadade och tander mer pa Internetporr an sina flickvanner. Dem har helt enkelt blivit avtrubbade.
    Frågan är bara hur du får in fantasier om våldtäkt, försvarslösa kvinnor och dominans där. Eller kanske mer varför får du in det där?

    I min värld säger ju det där att det är mer obalans i ditt huvud än det per automatik är i en mans enbart för att han kollar på porr.

    Du har ju liksom redan bestämt att porrskada är samma sak som att fantisera om våldtäkter och försvarslösa kvinnor och dominanta män. Eller missförstår jag dig här?

    Man kan nämligen göra allt det där utan att vara avtrubbad alls. På samma sätt kan man fantisera om allt det där utan att för den delen välja porr framför sin partner osv.

    Om jag hade en trist jävla flickvän som aldrig ville knulla så hade jag också valt att kolla på porr och runka OCH ansett mig ha rätt att göra så utan att någon jävel skall gnälla om det. Faktum är att jag som kvinna anser mig ha rätten att fantisera om våldtäkt, försvarslösa kvinnor och dominanta män, onanera och kolla på porrfilm utan att jag för den delen är det minsta avtrubbad. Jag skulle aldrig välja porr framför en partner oavsett vad tusan jag fantiserar om. Inte heller skulle jag välja onani framför sex med någon jag älskar. 

    Alltså man måste inte vara sexuell, man kan ha olika lustnivå och det är okej, men man kan fan inte sitta och bestämma vad den andra skall göra med sin lust. Vill man inte ligga, ja då får man vackert acceptera att den andra onanerar och den andra i sin tur får vackert acceptera att den andra inte vill ligga och hänge sig åt onani istället då. Men ingen skall behöva dömas eller värderas efter det där, tycker jag då.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    BengtH skrev 2014-09-16 14:51:50 följande:
    Tittar man mycket på porr, så tror man snart att alla tjejer är som tjejerna i filmerna.  

    Jag kollar gärna på intervjuer sk. castings med Pierre Woodman. Han intervjuar unga oerfarna flickor som tror att de ska få något slags kontrakt som underklädesmodeller, nu tror jag att många vanliga Svensson tjejer skulle ställa upp att delta i filmer om de blev erbjudna mycket pengar. 
    Fel!

    När du tittade  mycket på porr så trodde DU!

    Du är inte alla eller ens man, du är du. Alla andra är inte du utan dem själva.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (?) skrev 2014-09-16 15:49:59 följande:
    Men jag tror inte att BengtH är speciellt ovanlig, jag tror att det gäller många män. Du kanske ska vara försiktig med att uttala dig om hur män och porr funkar?
    Du ska heller inte förutsätta att du får ett ärligt svar från dom män du frågar när dom inte är anonyma.
    Tror är ledordet här.

    Varför skall jag vara försiktig med att uttala mig om män och porr? För att jag inte är man? Förlåt men jag köper inte det som argument av den enkla anledningen att det är lika knasig att säga så som att säga åt folk som inte har barn att de inte får uttala sig eller ge tips och råd om barn.

    Jag förutsätter inte ett skit du skall nog också testa att göra samma sak.
Svar på tråden porrfilmsskadade killar