så lätt sparade jag in 39kr/mån
Tacksamt skrev 2014-09-17 16:02:20 följande:
Nu ska jag gå och köpa mig lite godis cör 60kr,tänk,det är hela återbäringen om jag hadehandlat för 6000kr.
Varför skulle jag vilja handla för 6000kr för att få ynkliga 60kr?
Samma sak med coops bonussystem,vi kom aldrig upp i 1%,eftersom det krävs att du handlar för en viss summa för att få den där 1%.
Det jag alltid har sagt,det krävs att man handlar mycket.
När Coop hade sitt system där man kunde få upp till 5% tillbaka fick jag ofta runt 110,-/månad tillbaka. Jag handlade all mat på Coop (inte för deras bonussystem utan för att det är den trevligaste butiken jag har här) och handlade med deras kreditkort (satte alltid in pengar i förväg och använde aldrig krediten) och där fick jag en extra %. Jag handlade inte en massa extra bara för att få bonus, jag handlade det jag ändå skulle och fick min bonus.
Men enligt dig så är det dåligt och inget någon behöver för att du inte kommer upp i dom summorna? Men att spara 39,- i månaden på en faktura är toppen och det ska alla göra?
Och ni skulle visst kommit upp i 1% för det var 1% från första kronan. Men som jag minns det så hade ni inte ens COOP-kort? Visst det blir inga stora pengar om man inte handlar där ofta men många bäckar små. Eller hur var det nu igen?