• Anonym (Ärrad)

    Korten på bordet, såhär är män egentligen!!

    Ok. Jag vill ta upp en sak, min tro om hur män tyvärr fungerar. Det är så att jag självklart hoppas att det inte stämmer, men efter att blivit sviken och fått höra allt ett ex sagt så har jag börjat tro på det. Det har gått så långt att jag börjat känna avsky till män och bara dejtat tjejer på sistone.

    Killar måste vara sexuella till en nivå där de skiter i konsekvenserna om de inte får ligga eller runka och det leder till:
    Otrohet. Jag säger inte att alla män är otrogna, men jag har blivit utsatt av det.upprepade gånget. En gång valde killen att sätta på en borderline sjuk knarkare. Jag är välvårdad, utbildad, framförallt knarkar jag inte.... Men ändå valde han att knulla henne när jag låg hemma och väntade på honom. Hur hittar jag min självkänsla efter det?! Vad är man värd då?

    Runka. Jag tror män rankar vid alla tillfällen dem kan. Att de kan välja det framför sex. Men bara dem får spruta så mår dem bra, annars kan de göra vad som helst för att få ut sin sperma. Enligt mig är det sjukt och tycker inte dem har.någon självkontroll.

    Män är aldrig nöjda på riktigt. De vill alltid testa något nytt oavsett om de är lyckligt gifta, sambo, singel. De säger att de är nöjda med sin fru, hon ÄR säkert otroligt vacker och go. Men de har ALLTID fantasier om andra kvinnor. Har de en rund kvinna hemma vill de testa en smal donna. Har de en vältränad kvinna hemma vill de gärna testa en mulliga sort. Osv. De kommer alltid vilja göra annat och de är inte gjorda för monogami rent psykiskt.

    Det värsta av allt är att jag har pratat med flera män som oberoende av varann bekräftat detta. De kan vara nöjda med tillvaron, sin fru som man älskar, men fantasierna om andra närvarar inte.

    De fantiserar om kvinnans vänner, att få ha trekant med frugan och väninnan. Om killkompisarnas flickvänner och om övriga de finner attraktiva.