Inlägg från: Har gjort det |Visa alla inlägg
  • Har gjort det

Lära sig suga kuk?

Min erfarenhet, efter att ha haft sex med väldigt många tjejer, är att dom flesta tjejer, oavsett ålder, suger kuk bra. Dom har inlevelse när dom suger, suger varierat och med lyhördhet för hur jag som kille vill ha det.

Sen så suger alla tjejer på olika sätt vilket har att göra med vilken personlighet man har. Så mitt råd är att träna och kom fram till hur just du vill suga :)

• Har gjort det
    annakaragliou skrev 2014-09-24 23:55:53 följande:
    Jag har aldrig upplevt det som ett problem. Det känns mycket bättre att suga kuk sen jag piercade tungan. Och nästan alla män jag sugit tycker att det är skönt med metallen mot ollonet. En del män vill bli sugna med den vanliga kulformade men andra gillar bättre en konformad och vassare.så jag tar alltid med ett ombyte när jag går ut och dansar
    Hur gör du då? Frågar du killen innan vad som ska va i?

Jag tycker att det är skillnad vilken typ av piercing det gäller och hur tjejen suger, Fast det är svårt att veta vad som är orsak och verkan. Generellt suger tungpiercade tjejer mycket bättre än dom som inte är det.

Sen så tycker jag det är sexigare om det bara gäller en snabb avsugning med.
  • Har gjort det

Ja det är betydligt bättre och enklare med ansiktet. Du kan få i näsan då med men inte på samma sätt. Har du testat ansiktet med?

Svar på tråden Lära sig suga kuk?