Lära sig suga kuk?
Jag kan inte lära ut hur du ska suga kuk då jag inte gjort det själv. Visst vet jag hur jag gillar det men det är nog kraftigt varierande vad olika killar gillar. Dock finns det något som vi alla har gemensamt och det är att vi gillar när tjejen visar att hon vill suga. Med andra ord är det ingen fara att fråga killen vad just han gillar!
Sen att du inte gillar smaken är inte mycket att göra åt. Du suger så länge du vill och om det innebär att du suger till han börjar komma så får han nöja sig med det, tror att han är nöjd ändå för du har visat att du gör det med glädje.
Visst gillar jag att komma i tjejens mun men om hon sväljer eller spottar ut spelar mig sexuellt ingen roll men det är praktiskt när hon sväljer för då blir i båda kvar i sängen utan krångel! Fast det går ju att lösa med en handduk eller så!
Lycka till och killen som du suger ska känna lyckligt skattad!

Då måste ju jag vara en klippa, för det är grymt att känna hur tjejen njuter av min tunga! När hon sen kommit är det inte dumt att bli att få lite belöning för behandlingen för efter att man slickat henne så hon kommer brukar de flesta gärna bjuda tillbaka!