writer skrev 2014-09-19 13:45:43 följande:
Jag HAR pratat med henne om allt detta! Men hon har inga svar till mig, säger bara att hon inte vet varför hon inte gillar sex. Jag har även frågat vad jag skulle göra annorlunda, det har hon inte heller svar på...
Som jag skrivit tidigare har jag fått tanken om lesbisk p.g.a. att hon inte är intresserad av mig eller andra killar. Jag har inget problem med att hon skulle tycka en annan kille var snygg och har sagt det till henne, ifall hon är rädd för att såra mig. Men inte ens då har hon kunnat tycka att någon annan kille är snygg.
Däremot har hon mer än en gång sagt att hon tycker t.ex. Lady Gaga är snygg...
Nej, som Ingemar Stenmark sa "He lönsch int förklara för dem som int begrip". Hur skulle du själv förklara varför du exempelvis inte drömmer om att dansa tango? Eller på vilket sätt skulle du kunna förklara för henne ATT du gillar sex? Och om hon frågade dig vad hon skulle kunna göra för att du inte skulle gå omkring och tänka på sex, vad skulle du svara då? Kanske att du inte tycker att det är ett problem att du tänker på sex, för det är ju liksom bara sånt man gör, utan att man kan påverka det. Eller?