Inlägg från: Emissima |Visa alla inlägg
  • Emissima

septemberbarn 2014

Vår son var planerad till September men föddes i slutet av augusti-men jag hakar på ändå.

Undrar hur ni mammor har mått efter förlossning. Jag haft så kämpigt fysiskt (ischias o brännsmärtor i låren + ont i ryggen o foglossning) men börjar komma på rätt köl tror jag. Ngn mer som haft en tuff postpartumtid?

• Emissima

[quote=75300869][quote-nick]Kroken skrev 2015-05-14 23:25:38 följande:[/quote-nick]Min dotter föddes också i augusti men var planerad i september.

Jag fick en depression efter förlossningen. Det är bättre nu men det är kämpigt mellan varven. Men nu överväger iallafall bra stunder istället för dåliga.

Rent kroppsligt har jag problem med en nerv i höger ben. Det ilar, värker osv, startar strax vanför höften och går ner i foten. Blir värre när jag sitter eller står och belastar. Kan inte heller sitta skräddare med det benet.[/quote-nick]

Jobbigt med depp. Det har jag nog oxå haft. Och nervsmärtor i benen. Bättre nu-men inte bra. Min förlossning var ingen höjdare-o det har tagit enormt på mig. Akutsnitt, droppfot efteråt o sen-ett par månader senare nervsmärtor i båda benen. Så jobbigt. O deppig blev jag ännu mer när kroppen inte funkar. O det var massor jag inte kunde göra.

Blir ju ibland rädd att jag inte kommer bli bra igen.

Svar på tråden septemberbarn 2014