Inlägg från: Zandraorneling |Visa alla inlägg
  • Zandraorneling

BF Juni 2015

Hoppar in här med! Plussade i fredags! Hade bim i söndags. Väntar mitt andra barn. Vår son är 2,5 år. Så är beräknad 31/5-1/6.

Jag började bli kissnödig innan jag plussade och fick även en nidblödning. Även om det har vart ett plus sen i fredags är det först nu jag har fått in det.

Har ont i brösten, kissnödig, molande värk i livmodern, och yr. Än så länge har inte illamåendet kommit. Det började i v. 6 men sonen.

Försöker att inte tänka på att det blir ett MF eller något annat, samtidigt som det är svårt att koppla av för ens man får göra första UL.

• Zandraorneling
    hellolove skrev 2014-09-24 08:51:10 följande:
    Jag kanske är helt efter, men vad menas med UVI? 
    Leggings är också något av det bästa som uppfunnits, haha :)
    Uvi = urinvägsinfektion
  • Zandraorneling

Har slemmig vita flytningar, vet att det är normalt men är så orolig att det är något annat och början till MF. Någon som haft det och fått missfall? Eller hör det ens till missfall?

• Zandraorneling
    lyckobubblor skrev 2014-10-07 20:54:31 följande:
    Har lagt till dig på FB, heter Anna Goring :)
    Skulle du vilja lägga till mig :)

Heter Zandra Örneling Subasi
  • Zandraorneling
    VioloLaviose skrev 2014-10-14 10:05:29 följande:

Vi ska ha stor släktträff i november, det kommer bjudas på alkohol och jag är inte den som är den. Hur tusan ska jag göra?!

Magkatarr då är det inte att dricka alkohol ;) och mår du illa kan det med vara magkatarr
  • Zandraorneling

Får man klaga av sig lite. Känns inte som någon förstår mig.

Väntar andra barnet och precis som med första så mår jag illa. Jag har fått tabletter utskrivna. Tyckte dom hjälpte en del i början men nu i 2 dagar har jag börjat må riktigt illa igen. Spyr inte som tur är. Men jag har verkligen fobi för illamående då jag mådde väldigt dåligt förra vinter. Pga galloperation.

Och i dag har jag verkligen mått konstigt, mått illa, känt mig yr, som att det har svartnat för ögonen på mig. Magen känns som den ska sprängas och jag är nära att spy hela tiden.

Och jag har vart förstoppad sen pluset typ är i v.9 kan skita var fjärde dag typ och då är det inte ens mycket.

Usch just nu vill jag bara gråta!

Sorry för ett långt klagoinlägg

• Zandraorneling

Detta illamående gör mig verkligen galen. Känner mig som ett barn för det har verkligen brutit ner mig så. Jag klarar inte av det. När till kräk-känslan hela tiden. Har de tabletterna man får utskrivna av bm tyckte att de funkade bra i början. Ätit dom i en vecka men nu mår jag illa det kommer mest på eftermiddagen. Jag hatar när folk säger men tänk på vad som kommer efter allt mmm jag vet har redan en sån men det hjälper ju inte mår ju fortfarande så illa. I morgon åker min man i väg en vecka hur ska jag klara mig? På måndag börjar jag jobba igen efter en vecka hemma med en sjuk son som tur är kunde jag skylla på att han var sjuk (han hade höstblåsor så inget påhitt) hur ska jag klara av att jobba? Usch jag känner mig som skit! Känner mig som världens sämsta mamma!

• Zandraorneling

Vill boka ett privat ul men finns nästan inga som gör det i Jönköping. Att det ska vara så svårt att få göra ul i Sverige

Svar på tråden BF Juni 2015