Inlägg från: molltroll |Visa alla inlägg
  • molltroll

BF Juni 2015

Hej på er tjejer!

Det är så att jag ännu inte testat mig, har BIM den 10/10..

Har dock fått en liiiten blödning som var ljusljus rosa på pappret i förrgår när jag var på toa, inget mer.. Molvärk i magen och känner mig uppblåst. Undrar om någon utav er har en aning om när man tidigast kan testa? Vill ju nuuu ???? är på ÄL +5 eller +6 idag.

Graviditet är inget som är planerat från vårt håll men givetvis välkommet ???? grattis till er alla!!

• molltroll
    Isabella89 skrev 2014-10-01 11:32:37 följande:

Jag hade bim 29/9 men fick ett väldigt svagt streck på RFSU testa tidigt onsdagen innan. Fick ett starkt streck på bim med ett likadant test

Så då borde jag tidigast kunna testa på fredag då? En vecka innan BIM.. Det är ju så spännande och man är så nervös, jag är helt upp åt väggarna för jag brukar ha kontroll över situationer men nu känner jag mig helt utlämnad oc förvirrad av att inte veta ha ha
  • molltroll
    Hemlig78 skrev 2014-10-01 12:03:36 följande:

Jag testade ca 3-4 dagar innan och det gav utslag, men jag hade känningar i brösten och trötthet som även gjorde att jag var lite halvsäker på att jag var gravid.

Vissa graviditetstester kan visa utslag redan 1 vecka innan.

Tröttheten ska vi inte ens tala om. Sovit dagarna o nätterna genom. Är som ett vrak och det blir bara värre och värre :| jag kan nästan med säkerhet säga att jag är gravid, bara bekräftelsen med testet jag vill ha! Jag har två test hemma och tänker beställa fler idag för nu får de va slut på ovissheten. Jag ligger o grubblar om nätterna och vill så gärna veta...
Svar på tråden BF Juni 2015