• aj 378

BF Juni 2015

Hej! Hoppar in här om det är okej :) ska försöka läsa ikapp alla sidor också.

Är gravid i v. 5+2 och är beräknad till 31maj. Mitt andra barn. Har en pojk på 13 månader. 25 år gammal ifrån Värmland :)

• aj 378

Nån som vet vart man kan göra ett privat ultraljud? :) bor i Värmland så gärna i närheten.. Googlat men blir inget smartare. Verkar vara Örebro som är närmast. Ca 16mil enkel alltså. Har någon varit på stortorgets gynmottagning i Örebro?

• aj 378

Angående igångsättning! Det är olika i olika landsting. Men du får inte gå över 43+0 någonstans då moderkakan då har gjort sitt. Här i Värmland får man gå till 42+6. Blev igångsatt och födde på 42+5 och fick en bebis på 5340g och 58cm förra året.

• aj 378
    Pyret 85 skrev 2014-11-03 21:43:22 följande:
    Fy vad drygt att gå över så länge. Oj vilken jättebebis!
    Ja verkligen! Fick böna och be för att bli igångsatt.. Denna graviditet behöver jag inte gå så länge iaf!
  • aj 378

Är gruppen på Facebook hemlig eller sluten? För sluten syns bland vänner!

• aj 378

För vi har inte gått ut med det än så vill inte avslöja genom att gå med i gruppen än när mina vänner ser det så jag hoppar in lite senare men vill gärna va med

• aj 378
    Alvolina skrev 2014-11-16 11:39:21 följande:

I vilken vecka är det möjligt att lyssna på hjärtljuden med en doppler? Har för mig att någon redan hade gjort det här:)

I v. 9+5 hörde jag ????
  • aj 378
    anabana skrev 2014-11-21 07:51:21 följande:

Hej alla! Är nu i v 11+3 och har plötsligt fått bruna "flytningar " igen, hade det även för några veckor sedan men jag har inte ont. Är det någon som har märkt av samma sak? Är så orolig för att det är ngt på gång... Jag läste någonstans att man kunde ha lite blödningar när man egentlig skulle haft mens, alltså typ v 8 och v 12... Ska på ul på söndag så då får jag väl veta....

Jag har haft det sen jag plussade! Har varit på två vul och får in hjärtat på dopplern så är inte orolig längre. Ska göra kub om en timme så får vi se :) försök ta det lugnt, det är jättevanligt!
  • aj 378
    aj 378 skrev 2014-11-26 06:51:33 följande:

Denna gruppen va hemlig va? Vill också va med isåfall :)

Facebookgruppen alltså
  • aj 378

Lägger till dig också carolin så man för va med :) Heter Angelica Johansson

Svar på tråden BF Juni 2015