BF Juni 2015
Hej! Hoppar in här om det är okej :) ska försöka läsa ikapp alla sidor också.
Är gravid i v. 5+2 och är beräknad till 31maj. Mitt andra barn. Har en pojk på 13 månader. 25 år gammal ifrån Värmland :)
Hej! Hoppar in här om det är okej :) ska försöka läsa ikapp alla sidor också.
Är gravid i v. 5+2 och är beräknad till 31maj. Mitt andra barn. Har en pojk på 13 månader. 25 år gammal ifrån Värmland :)
Nån som vet vart man kan göra ett privat ultraljud? :) bor i Värmland så gärna i närheten.. Googlat men blir inget smartare. Verkar vara Örebro som är närmast. Ca 16mil enkel alltså. Har någon varit på stortorgets gynmottagning i Örebro?
Angående igångsättning! Det är olika i olika landsting. Men du får inte gå över 43+0 någonstans då moderkakan då har gjort sitt. Här i Värmland får man gå till 42+6. Blev igångsatt och födde på 42+5 och fick en bebis på 5340g och 58cm förra året.
Är gruppen på Facebook hemlig eller sluten? För sluten syns bland vänner!
För vi har inte gått ut med det än så vill inte avslöja genom att gå med i gruppen än när mina vänner ser det
så jag hoppar in lite senare men vill gärna va med
I vilken vecka är det möjligt att lyssna på hjärtljuden med en doppler? Har för mig att någon redan hade gjort det här:)
Hej alla! Är nu i v 11+3 och har plötsligt fått bruna "flytningar " igen, hade det även för några veckor sedan men jag har inte ont. Är det någon som har märkt av samma sak? Är så orolig för att det är ngt på gång... Jag läste någonstans att man kunde ha lite blödningar när man egentlig skulle haft mens, alltså typ v 8 och v 12... Ska på ul på söndag så då får jag väl veta....
Kub idag
allt såg jättebra ut

Denna gruppen va hemlig va? Vill också va med isåfall :)
Denna gruppen va hemlig va? Vill också va med isåfall :)
Lägger till dig också carolin så man för va med :) Heter Angelica Johansson