BF Juni 2015
Insåg när jag sprang ett lopp, 10 km, den 20 september, att den här tröttheten i benen är inte alls normal. Gjorde en sjukt dålig tid, nästa dag kunde jag knappt resa mig ur sängen och mådde illa, så gjorde ett test och plussade. Nu har jag varit EXTREMT trött och illamående varje dag sen dess. Testade att springa 5 km idag och det var lika trögt. Har anmält mig sen jättelänge till ett lopp som går i typ midjehögt vatten och lera i 10 km på söndag. Det ligger inte bra till just nu kan jag säga...
Annars är jag jätteglad! Hade MA i april 2012, var i vecka 16 trodde jag, men fostret hade dött i vecka 6-7. Förmodligen när jag hade en influensa som satt i sex veckor. För att få bort det gick jag igenom inte mindre än TRE cytotec-omgångar. Det var ingen lek.
Sen hade jag ett utomkvedhavandeskap, fick åka ambulans till sjukhuset på julafton för inre blödningar. Det var ju inte heller kul.
Håller alla tummar nu. BF 7 juni.
Har bara berättat för syrran och mannen. Mitt barn som är sex snart vet inget, men han önskar sig ett syskon.