Inlägg från: Kicki1310 |Visa alla inlägg
  • Kicki1310

BF Juni 2015

Hej! Hoppar in här. Plussade i början av veckan och är nu i 5+3. Jag är 33 år snart 34. Har två killar på 12 och 8 år sen innan så detta blir en liten sladdis om allt går vägen.

Är mer orolig denna graviditet än jag varit tidigare.

Mår lite illa, (värre illamående va det runt bm), sjukt trött och molvärk av och till.

Bf är 2 juni!

• Kicki1310

Någon mer som blivit mer virrig/tankspridd? ?

Känner mig inte med i matchen alls. Jobbar idag och satte ihop diskmaskinen helt fel så arbetskollegorna undra hur det stod till egentligen....????

• Kicki1310
    lyckobubblor skrev 2014-10-05 16:46:18 följande:

Samma här, stannade bilen hemma igår och gick bara ur. Motorn var fortfarande igång, tur att jag kom på det när jag inte hittade nyckeln att låsa med...

Haha! Ja herregud!! Kommer på mig själv när jag körde bil förut att nu måste jag fokusera på att köra!!

Ingen koll på nåt..???????? Glömde nycklarna i dörren häromdagen.
  • Kicki1310

Va på ul idag för jag hade hemska stickningar i höger sida inatt och va rädd för att ägget satt sig i äggledaren men allt såg fint ut. Hon mätte till 5+2 såg hinnesäck med gulsäck så det va bra för utan gulsäck är det ett X sa hon till mig.

Trodde det va 6+0 idag men men bara allt såg bra ut så är jag lugn för stunden.

Förresten hitta hon en till hinnesäck utan gulsäck. Vad menas med det? Hade det kunnat blivit tvillingar?

Svar på tråden BF Juni 2015