Inlägg från: lyckobubblor |Visa alla inlägg
  • lyckobubblor

BF Juni 2015

Hej alla, plussade idag! Efter två års försök, känns helt fantastiskt och kan nog inte riktigt fatta det. ????

Vill väldigt gärna vara med här om det går bra?

Är 35 år, bor i Sthlm och har en son född -11.

Ska läsa ikapp lite senare så jag lär känna er lite! Kramar

• lyckobubblor

Det här med symtom funderar jag på om en del är i huvet. Plussade igår och direkt efter fick jag en del känningar. ???? Eller så är det att man känner efter oxå. Men nu har jag däremot stickningar i tjejmagen så mycket att det hade jag iaf känt utan att ha plussat.

Sen sa maken idag:"aha, nu förstår varit du gråtit ännu mer än vanligt sista tiden" Har varit extremt reklamfilmer, musik och allt möjligt. ????????????

• lyckobubblor

Jag testade förresten att fylla på BF-listan men det funkade inte från mobilen. Om någon ändå ska ändra eller lägga till så kanske ni kan lägga till mig oxå.

BF 11 juni, 35 år, andra barnet, Stockholm (Nacka)

• lyckobubblor
    Kicki1310 skrev 2014-10-05 16:34:22 följande:

Någon mer som blivit mer virrig/tankspridd? ?

Känner mig inte med i matchen alls. Jobbar idag och satte ihop diskmaskinen helt fel så arbetskollegorna undra hur det stod till egentligen....????

Samma här, stannade bilen hemma igår och gick bara ur. Motorn var fortfarande igång, tur att jag kom på det när jag inte hittade nyckeln att låsa med...
  • lyckobubblor
    Kicki1310 skrev 2014-10-05 16:53:45 följande:
    Haha! Ja herregud!! Kommer på mig själv när jag körde bil förut att nu måste jag fokusera på att köra!!

Ingen koll på nåt..???????? Glömde nycklarna i dörren häromdagen.
    Ja, hur ska det här sluta?? ????
  • lyckobubblor

Ja, att blöda under graviditet verkar vara ganska vanligt. Jag skulle vara lika orolig som du men det är förmodligen inte fara alls. Och om det är brunt är det väl gammalt oxå, är det inte så?? Kram

• lyckobubblor
    thuram skrev 2014-10-05 21:03:16 följande:

Vet att det är vanligt att blöda lite då och då under graviditeten.. MEN det hjälper inte att veta när man väl är där.. Färskt blod på pappret imorse och riktigt huggande i magen.. (Sorry för infon..)

Någon som har några peppande ord?

Kram, säger som de andra och som du redan vet att det förmodligen inte är nåt. Men för din egen skull så boka in ett VUL imorgon.
  • lyckobubblor
    Fiiaaa skrev 2014-10-05 21:09:47 följande:
    Får dra till med nåt sånt, haha. Jag som är såå dålig på att ljuga och nu ljuger jag så jag tror mig själv hela tiden. Det är penicillin-kurer och märkliga körningar som gör att jag måste avstå alkohol, trött är jag för diverse olika konstiga nattliga upptåg, har typ slutat dricka kaffe för att jag känner att magen mår bättre av det, funderar på att ta en vit månad och helt enkelt göra en detox, hahaha, ibland fattar jag inte hur kollegorna kan köpa allt. Men det kanske de inte gör, de har kanske redan sina misstankar :)
    Jag tänkte dra till med att jag tänkte testa Sober October i år... Det är ju ett begrepp och det ligger ju lägligt i tiden. Passar även bra med att jag försöker träna mycket nu och få en hälsosammare livsstil som kollegorna vet. Jag har dragit ihop en AW nästa vecka som nästan alla ska med på så nåt trovärdigt måste jag ju hitta på.

Förra graviditeten kräktes jag hela tiden men känner inget ännu (peppar peppar) då skyllde jag på UVI har jag för mig... ;)
  • lyckobubblor
    Fiiaaa skrev 2014-10-05 21:51:54 följande:
    Å, Sober October, det är ju strålande! Så får det bli! Tack för tipset ;) hade också en aw i fredags inbokad (då körde jag på att jag var tvungen att hämta sambon med bil senare), en till aw i veckan som kommer, och en konferens med övernattning om ett par veckor. Det blir inte lätt om jag inte hittar på nåt bra. Jag är ju inte direkt känd för att vara den som spottar i glaset vanligtvis, hehe
    Samma här, spottar aldrig i glaset. Så det känns som att Sober October kan funka.
Svar på tråden BF Juni 2015