BF Juni 2015
Hej Allihopa!
BF 7 Juni 2015!!!! 2:a barnet. Är i v 7 <3 <3
Hej Allihopa!
BF 7 Juni 2015!!!! 2:a barnet. Är i v 7 <3 <3
Hihi!... Lite roligt är det allt med allas gravsymtom eller avsaknaden av dem :) Vad mysigt att vi kan följas åt här allihopa.
Jag mår illa, har ont i magen, äter jämt, kissar ofta och sover mycket :)
Jag har inte berättat för min sambo/fästman än, tänker vänta lite till. Finns så mycket som kan hända än som jag inte är säker på att jag orkar förklara för honom om de inträffar.
Är 24 år och bor i Jönköpings län förresten.
Ja jag anser mig nog ha mina skäl att inte berätta. Tycker inte att jag har någon skyldighet att göra det så här tidigt. Om nått händer så vill jag att så få som möjligt ska vara inblandade. Jag är inte elak, tvärtom vill jag bespara människor sorg och lidande.
Självklart ska han få veta, förslagsvis i november när han fyller år om inget tråkigt händer innan det.
Undra hur många av oss (eller om nån av oss) i denna tråden kommer få tvillingar?
Vilken bra lista skaparen av tråden lagt ut om oss alla och våra BF- dagar! Vilket jobb!!! :) :)
Under min första graviditet kundefick jag sluta dricka kaffe i v 6 ungefär. Jag kunde inte äta fisk och skaldjur (förutom lax ibland, jag älskar fisk och skaldjur annars).
Dessutom blev jag åksjuk!!! Har aldrig varit åksjuk annars! Så åksjuka är för mig ett säkert gravtecken. Spyr som en gris ibland...
Den här graviditeten är annorlunda. Jag kan fortfarande dricka kaffe och äta fisk. Jag blir visserligen åksjuk, och tidvis väldigt yr när jag suttit en längre stund och sen reser mig. Jag tycker det är jättejobbigt att borsta tänderna nu, mår jätteilla av tandborsten i munnen.
Hmm... Varje graviditet är sannerligen unik! 
Denna gången ska vi inte berätta tidigt som vi brukar. Är mitt 6e barn och med bonusarna 8e och får alltid massa skit kastat i ansiktet. Plus att vi vill göra kub/nupp med.