• Pyret 85

BF Juni 2015

Hoppar gärna in i tråden plussade igår och har BF 26/6 (ändras säkert på RUL). Andra barnet.

• Pyret 85

tack!

Milie: Jag har också lite illamående redan men helt hanterbart än så länge och jag har inte kräkt eller så.

• Pyret 85
    Alvolina skrev 2014-10-22 18:23:05 följande:
    Stort grattis! Då har vi BF samma dag:)
    Tack! åh vad kul
  • Pyret 85
    Sara787 skrev 2014-10-22 19:36:54 följande:

Hej!

Jag plusade igår! Fick missfall 22 sep och fick aldrig någon mens i mellan..
    Hoppas att det går vägen den här gången!

Grattis! beklagar MF. Jag fick själv mf i augusti och har hunnit få en mens emellan.
  • Pyret 85
    carolinheiner skrev 2014-10-22 20:21:58 följande:
    22+5 föddes han.. Åkte in i v 22+2 för kontroll då ja fick en blödning.. Visade sig att ja va fullt öppen å fosterhinnan hängde liksom utanför livmodern på väg ut.. Såå ett par dagar å nätter där vi drogs mellan att han skulle överleva där inne så vi kunde åka till lund å bli förlösta där och att förlossningen skulle dra igång och vi skulle förlora honom.. Tyvärr ville han inte stanna inne till resan ner till lund utan kom för tidigt å fick vara hos oss i 20 min ungefär..

Resan e lång.. Han föddes 15/6 -14.. Men denna gången ska de gå vägen,. Annars vet ja inte om ja överlever :(
    beklagar usch, varje gravid kvinnas värsta mardröm. Nu ska det gå vägen!
  • Pyret 85

Var tvungen att gå upp och kissa och tjena vilket illamående jag ligger inne med.

• Pyret 85
    mayamelissa skrev 2014-10-22 21:11:20 följande:

Fick svar idag på att mitt hcg värde stigit från 61-251 på två dagar & doktorn sa att allting är normalt. Kan nästan tillåta mig själv att vara lite glad nu. Hoppas hoppas detta går vägen Skrattande (v 4+1) 

Har haft molande värk heeela dagen och vita typ genomskinliga flytningar, någon annan som går runt med denna värk, typ vid nedersidan av magen hmm?

Är inte sugen på någonting, har ett dovt illamående som kommer och går. Känns som man har något i halsen hela tiden hehe... 

Grattis till alla!

Låter precis som mima symptom, förutom flytningarna. Och illamåendet har blivit kraftigare. Är i v.4+5
  • Pyret 85

Det var ett helt projekt att få i mig en liten skål med min favorit youghurt. Har ju mått illa sen tidigt imorse och tänkte att det kanske beror på hunger fast att jag inte känner mig hungrig. Men nu när jag ätit så mår jag mer illa. 

• Pyret 85

Det var ett helt projekt att få i mig en liten skål med min favorit youghurt. Har ju mått illa sen tidigt imorse och tänkte att det kanske beror på hunger fast att jag inte känner mig hungrig. Men nu när jag ätit så mår jag mer illa. 

• Pyret 85

Jag jobbar som förskollärare på en avdelning för 1-2 åringar (de flesta är dock bara 1-1,5).

Svar på tråden BF Juni 2015