BF Juni 2015
Hej tänkte kolla om man kunde hänga på här. Fick ett plus helt oplanerat efter en längre tids sjukdom. Bf 13juni.
Hej tänkte kolla om man kunde hänga på här. Fick ett plus helt oplanerat efter en längre tids sjukdom. Bf 13juni.
Tusen tack efter andra sonen som föddes 5/13-12 så hittade ja en super grupp som följdes åt här och vi startade även en grupp på Facebook. Vi pratar fortfarande. Skulle verkligen vilja ha den sammanhållning igen!!
Hänger Gärna med på fb men att hitta var svårt..
välkommen v 9.. shit ja tycker tiden går skit fort.. faktiskt fast de är väl så när de är tredje barnet. första satt ja och tittade alla appar och alla sidor som gick för att lästa om vad som hände varje dag. medans andra var jag mer spänd hur ska storebror tänka..
Nu känns de mer, shit hur ska ja fixa allt detta..
Tog ju ett akutpiller, som inte funkade, men mitt motto har alltid varit att de finns en mening med allt.
HUR KÄNNER NI?!?
Alltså nu känner ja cravings, de har ja inte haft så mkt av tidigare graviditeterna... Frukt,vattenmelon helst och lussekatter!!!
Mf igen så jag går ur gruppen.
Hej. Var på vul igår. En liten böna med fladdrande hjärta. <3
BF-listan 
Kan ni känna livmodern när ni ligger ner?
I helgen kunde jag för första gången känna livmodern när jag låg på rygg i sängen och var riktigt kissnödig. Nu känner jag den varje morgon, och igår kväll kunde jag nog fasen känna den fast jag inte var superduperkissnödig... Den känns lite som en boll i magen. Det ska man väl inte kunna göra så här tidigt?! Vecka 7+6 idag...
Det är mitt fjärde barn och ändå känner jag mig som en nybörjare på detta. :)
BF-listan 
Facebook GRUPP!
www.facebook.com/groups/540436162759981/546498022153795/¬if_t=group_comment_reply
Sök Annars på : Gravid BF juni 2015
Toppen tråd!
Rättare sagt den är sluten FB gruppen!