• JossanRy

BF Juni 2015

Hej! Jag plussade igår på dåligt eftermiddagskiss men ändock ett svagt plus. Vilket gör att jag är beräknad 18 juni. :)

Tog 3 försök innan vi lyckades. Använde clearblue tre dagar i rad innan BIM och det där jäkla strecket blev bara starkare och starkare :) sjukt glad!

• JossanRy

Jag har ätit folsyra sedan 2 månader tillbaka. Hade jobbarkompisar som tvingade (tyckte det var nödvändigt ) Idag köpte jag kosttillskott för gravida och tänkte börja äta.

Vi har bestämt att berätta vecka 12. Alltså i början av november. Bjuder in familj och kör ett gemensamt utrop :)

• JossanRy
    Liiten skrev 2014-10-10 16:58:46 följande:

Efter att ha läst allas symtom här så lider jag smått med er och inser att jag har det troligen väldigt lätt. Det jobbigaste jag har är en enorm trötthet utan dess like..

Men finns det någon som har tips på hur man kan hålla sig vaken under en heldag på jobbet?? Jag somnar nästan ståendes efter halva dagen.. :/

Jag har samma problem. Inga problem mer än lite hårdare mage men en jäkla trötthet. Nu jobbar jag med barn och det gör mig rätt utsatt men jag är så jäkla trött.

Jag försöker äta regelbundet och få i mig frukt som en tok. Tacksamt med fruktsocker :) vi är även ute 3 gå per dag vilket underlättar. Friskluft blåser liv i en.
  • JossanRy

Jag pluggar till gymnasielärare. Klar i juni så får vi se vad som händer därefter. Jobbar extra som lärarvikarie och extra i en inredningsbutik.

• JossanRy
    Alvolina skrev 2014-11-10 18:24:35 följande:

Känns som att ni är så himla långt före :/ är det vara jag som är i v.8?

Jag är i v 9 eller 8+3 :)
  • JossanRy

Min kille säger nej till doppler och det är väl för att det kan bli helt galet om man inte lyckats få nå hjärtljud så jag kan förstå hans nej. Men ändå.. vågar man prova doppler eller skapar inte det mer rädsla? Just nu avvaktar jag.. :)

Svar på tråden BF Juni 2015