Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll

BF Juni 2015

Hej tjejer!

Jag viskar lite lätt, för detta är inget som jag gått ut med ännu. Ni som kanske känner mig eller läser min blogg, avslöja mig inte är ni snälla.

Jag väntar mitt 7:e (!) barn och är beräknad till Juni, helt galet och så overkligt!

Mina barn är mellan 0-6 år.

Får jag vara med här?

I sånt fall vore det jätte kul att veta lite om er, jag har inte hunnit läsa igenom något ännu

• Baby Doll
    enannanmaria skrev 2014-11-04 15:43:19 följande:
    Grattis! Så lustigt, jag trillade nämligen in på din blogg i början av nuvarande graviditet och minns att jag undrade hur ni får plats hemma? Vi funderar nämligen själva över hur vi ska få till det med sovrum även om det självklart är mysigt att samsova när de är små.

Hej! Va roligt!  

Vi bor i en sexa nu, så 3 av barnen har egna rum, tvillingarna delar ett rum och bebis Kevin sover hos oss

Sen när han flyttar ut får han dela med ett syskon, eller så delar vi av ett av de stora sovrummen
    När har du BF?

• Baby Doll
    Manelma skrev 2014-11-04 16:43:27 följande:
    Nä men hej! Möts vi ännu en BF tråd?? Jag var med i Januari 2013 tråden när du väntade lilla O.

Välkommen!!

Är det sant??

Va roligt, ja då möts vi igen! .-D Vilken vecka är du i? När har du BF?

• Baby Doll
    VioloLaviose skrev 2014-11-04 20:13:25 följande:

Hej. Var på vul igår. En liten böna med fladdrande hjärta. <3

Wiii, stort grattis! Härligt att se den lill* där inne!
  • Baby Doll
    TinkyWinky skrev 2014-11-06 18:56:42 följande:
    den är hemlig.,.

kontakta mig om ni vill bli medlemmar där :)
    Jag vill gärna vara med där, om den inte syns för mina vänner? :-/ Är lite hemlig fortfarande eftersom jag inte riktigt vet vilken vecka jag är i :-/

Satu Gonzalez heter jag
  • Baby Doll

Hej tjejer!
    Var på KUB test i måndags och allt såg bra ut, så på samma dag berättade vi för familj

Jag hoppar dock av tråden här, fick BF 27/5     Önskar er all lycka till!

Här är de lyckliga syskonen

www.mybabydolls.se
    6 småttingar och en på väg

Svar på tråden BF Juni 2015