• Teolinda

BF Juni 2015

Har gått in i vecka 10 idag och känner mig super taggad! Ska på andra besöket hos barnmorskan imorgon och det blir första gången min sambo följer med. 

Har hittills haft en väldigt bra graviditet, varit lite trött och extra törstig men annars mått bra! Har bara ett problem och det är att jag verkligen inte är sugen på att äta någonting, finns verkligen inget som känns lockande :/ Någon annan som har samma?? :)

• Teolinda

Känner också att jag lätt blir illamående på tom mage, därför extra jobbigt att jag inte vill äta något då.

Har inga cravings än vilket känns lite skönt ändå! Men för alla er som suktar efter citrusfrukter, visste ni att det sägs innebära att man väntar en flicka?;)

• Teolinda

Hej! Tänkte höra om någon börjat fundera på gravidförsäkring än? Eller ni som haft barn tidigare, hade ni försäkring och vilken i så fall? Räcker det med en gratis variant eller bör man satsa på de med tillägg??:)

• Teolinda
    Liiinis skrev 2014-11-21 01:21:50 följande:

Blir en sen uppdatering från mig för hela kvällen har varit full med att åka runt och överraska alla familjemedlemmar med att vi ska bli tre :)

Allt såg bra ut på KUB-testet och vår lill* krabat sprattlade och hade sig för fullt där inne <3 kan inte fatta att man inte känner nånting när man ser hur den far runt :) Det var en sån lättnad att se att där faktiskt finns ett litet liv :) helt otroligt!

Så nu vet våra familjer om det och alla blev såklart jätteglada! :)

Såhär ser lilla livet ut! <3 phpu60Qn120976.jpg

Vilken fin bild ni lyckades få så tidigt! <3
Svar på tråden BF Juni 2015