Inlägg från: Rumpnisse89 |Visa alla inlägg
  • Rumpnisse89

BF Juni 2015

Hej allihopa! Jag och min sambo ska äntligen bli föräldrar, efter en rad olika motgångar så kom äntligen det där plusset vi längtat efter! ???? Är i vecka 12 (11+5) BF 24 juni! Spännande!

• Rumpnisse89
    Malinzzon skrev 2014-12-10 07:04:46 följande:

Här är det lite huvudbry för tillfället. Jobbar som fritidspedagog med en fantastisk 1:a. Några föräldrar misstänker redan att jag är gravid då jag inte kunnat dölja det. Huvudbryet är att jag hade tänkt vänta med att berätta för eleverna till efter ultraljudet den 12/1, men ofta händer det ofrivilligt från barnen att man får knän och slag på magen eller att man får ett huvud i magen när de har bråttom fram och ska kramas. Några barn har redan frågat om jag har en bebis i magen, men då har jag nekat. Är i vecka 15 nu.

Hur hade ni gjort? Hade ni berättat eller väntat?

Hej! Jag har lite samma problem, jag jobbar på en förskola och ingen förutom den jag jobbar med på samma avdelning vet att jag är gravid. Nu börjar andra misstänka och det är svårt att dölja, jag har tänkt vänta till efter jul/nyår att berätta. Så jag försöker vänta ett tag till! :)
Svar på tråden BF Juni 2015